واکسیناسیون دانش آموزان در برنامه آموزش و پرورش، شروع سال تحصیلی احتمالا سوم مهر با حضور رئیس جمهور

به گزارش وبلاگ کارسیس، خبرگزاری خبرنگاران- سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: واکسیناسیون دانش آموزان در دستور کار است و دانش آموزان دارای بیماری های خاص در اولویت هستند.

واکسیناسیون دانش آموزان در برنامه آموزش و پرورش، شروع سال تحصیلی احتمالا سوم مهر با حضور رئیس جمهور

به گزارش خبرگزاری وبلاگ کارسیس، آقای علیرضا کاظمی اضافه نمود: واکسیناسیون دُز اول معلمان تا 90 درصد و دز دوم هم تا 60 درصد اجرا شده است.

وی افزود: سال جاری 50 هزار معلم تازه به وسیله دانشگاهیان فرهنگیان و دانشگاه شهید رجایی و بعلاوه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی وارد مدرسه می گردد.

آقای کاظمی تاکید نمود: سال جاری 190 هزار معلم کمبود داریم که این کمبود را با بکارگیری معلمان حق التدریس و خرید خدمات و معلمان بازنشسته رفع خواهیم کرد.

وی گفت: سال تحصیلی تازه از اول مهر با آموزش مجازی دانش آموزان شروع می گردد و حضور دانش آموزان در مدارس را هم از آبان در برنامه خود داریم.

آقای کاظمی اضافه نمود: سال تحصیلی به احتمال زیاد با حضور رئیس جمهور پنجشنبه اول مهر یا شنبه سوم مهر شروع خواهد شد.

وی ادامه داد: مدرسه تلویزیونی از اول مهر شروع بکار خواهد نمود و دانش آموزان می توانند کلاس های خود را از شبکه مختلف تلویزیون دنبال نمایند.

آقای کاظمی تاکید نمود: تا به امروز 98 درصد دانش آموزان اول ابتدایی، 94 درصد دانش آموزان دوره ابتدایی و 90 درصد دانش آموزان همه پایه ها ثبت نام نموده اند و امیدواریم سال جاری بازمانده از تحصیل نداشته باشیم.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: سال گذشته بیش از 210 دانش آموز از تحصیل بازماندند که 40 هزار نفر از آن ها شناسایی و جذب شدند و سه و نیم میلیون دانش به علت نداشتن وسایل هوشمند و تلویزیونی دچار مشکل شدند.

وی به مشکل سامانه سیدا اشاره نمود و اضافه نمود: با صحبتی که با مسئولان فناوری اطلاعات وزارتخانه داشتیم مشکل این سامانه برای کلاس بندی دانش آموزان بزودی رفع خواهد شد.

آقای کاظمی تاکید نمود: با توافقی که با مسئولان وزارت ارتباطات داشتیم، اینترنت شاد سال جاری هم رایگان است و پیگیر تهیه بسته های اینترنتی برای معلمان هم در این وزارتخانه هستیم.

به گزارش خبرگزاری وبلاگ کارسیس به نقل از صدا و سیما، سرپرست وزارت آموزش و پرورش به پرداخت مطالبات معلمان هم اشاره نمود و اضافه نمود: پیگیر پرداخت این مطالبات به وسیله سازمان برنامه و بودجه هستیم.

منبع: خبرگزاری آریا

به "واکسیناسیون دانش آموزان در برنامه آموزش و پرورش، شروع سال تحصیلی احتمالا سوم مهر با حضور رئیس جمهور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکسیناسیون دانش آموزان در برنامه آموزش و پرورش، شروع سال تحصیلی احتمالا سوم مهر با حضور رئیس جمهور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید