پیشرفت 53 درصدی احداث ترمینال بین المللی فرودگاه شیراز

به گزارش وبلاگ کارسیس، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس با حضور در فرودگاه شیراز از واحد های عملیاتی برج مراقبت و اپروچ و بعلاوه ترمینال در حال احداث بین المللی بازدید، و از نزدیک در جریان پیشرفت فیزیکی این پروژه نهاده شد.

پیشرفت 53 درصدی احداث ترمینال بین المللی فرودگاه شیراز

احمد علی افکاری در این بازدید که با همراهی مدیر کل فرودگاه های استان فارس و بعلاوه پیمانکار پروژه ساخت ترمینال بین المللی انجام شد، در مورد مسائل و مسائل و ادامه روند پروژه به مصاحبه پرداخت و به منظور تسهیل در فرایند امور و چگونگی تامین و تخصیص اعتبارات مورد احتیاج تکمیل طرح، راه چاره های لازم را ارائه داد.

کریم آقائی مدیرکل فرودگاه های استان فارس ضمن ارائه گزارش از اقدامات صورت گرفته، توضیحات کاملی در مورد پروژه های در حال احداث ترمینال بین المللی و سایت رادار تنگ ریز اعلام کرد.

او گفت: ساخت ترمینال بین المللی فرودگاه شیراز با زیربنای 23 هزار مترمربع به همراه چهار پل هوایی (ایربریج) با بهره گیری از تکنولوژی روز و در سه طبقه در حال اجرا است و دارای 53 درصد پیشرفت فیزیکی است.

کریم آقائی گفت: اعتبار اولیه اجرای پروژه ترمینال بین المللی فرودگاه شیراز 150 میلیارد تومان بود که به علت نوسانات و افزایش قمیت ها این اعتبار خاتمه یافت و در ادامه برای تکمیل آن یک هزار میلیارد تومان اعتبار دیگر ضروری است.

او گفت: در صورت تامین منابع مالی، این پروژه ظرف 18 ماه آینده آماده بهره برداری خواهد شد.

وبلاگ کارسیس فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "پیشرفت 53 درصدی احداث ترمینال بین المللی فرودگاه شیراز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشرفت 53 درصدی احداث ترمینال بین المللی فرودگاه شیراز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید