همه اخبار و مقاله ها

واکنش بله به شایعه جاسوسی از کاربران

پیام رسان بله گفت که دسترسی های این پیام رسان مطابق اصول و سیاست های گوگل و اندروید است و متخصصین می توانند آن ها را راستی آزمایی کنند.

21 فروردین 1403

اعمال محدودیت برای سفر به هرمز در ایام نوروز؛ مسافران ثبت نام کنند

سید مصطفی فاطمی، مدیرکل توسعه گردشگری داخلی با اعلام این خبر گفت: امسال برای اولین سال برای سفر به هرمز محدودیت اعمال کردیم و کسانی که قصد سفر به این منطقه را دارند باید از قبل در سامانه warmi.ir ثبت نام انجام دهند.

25 اسفند 1402

برگزاری نهمین جشنواره رشته خشکار در طاهر گوراب

ایسنا/ براساس آخرین گزارش های بدست آمده، برگزاری نهمین جشنواره رشته خشکار در طاهر گوراب صورت می گیرد.

16 اسفند 1402

دریاچه کوه گل، طبیعت تماشایی شهرستان سی سخت

پس از گذر از جاده بی نظیر یاسوج به سمت شهر سی سخت می رویم، این دریاچه زیبا در شمال شرقی سی سخت قرار گرفته است و فاصله آن تا سی سخت 8 کیلومتر است، که بخشی از آن را باید پیاده پیمود.

7 اسفند 1402

تشریح اهداف نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران، برگزاری نشست های توسعه استارتاپی و جذب سرمایه گذار، تهران برند گردشگری خواهد شد

پرهام جانفشان، مدیر کل میراث فرهنگی گردشگری استان تهران در تبادل نظر با دیده بان گردشگری از اهداف هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته در استان تهران سخن گفت و تاکید نمود: هدف ما برند شدن تهران در بخش گردشگری و توریستی است.

20 بهمن 1402

گوشی پرآوازه نوکیا بالاتر از سامسونگ و آیفون ایستاد، عکس

در صدر فهرست پرفروش ترین موبایل های تاریخ یک گوشی ساده اما مشهور جا خوش کرده است: نوکیا 1100.

8 بهمن 1402

قابلیت های One UI 6.1 سامسونگ فاش شد؛ تمرکز گسترده روی هوش مصنوعی

یکی از افشاگران در شبکه اجتماعی ایکس چندین ویژگی تازه رابط کاربری One UI 6.1 را فاش کرده و در این میان تصاویر مشخصات موردنظر را هم منتشر کرده است. بر اساس این داده های فاش شده، سامسونگ تصمیم گرفته چندین مورد از قابلیت های تازه نفس گوشی های پیکسل را برای گوشی...

20 آذر 1402

کشف طوماری از طلسم های کتاب مردگان متعلق به 3500 سال پیش در مصر، عکس

یورونیوز نوشت: باستان شناسان در حفاری های یک گورستان باستانی در مصر پیروز به کشف یک نسخه از کتاب مردگان شدند که تخمین زده می گردد قدمت آن به 3500 سال پیش بازگردد.

13 آبان 1402

آغاز بازسازی تیمچه صرافیان آباده

ایسنا/ براساس آخرین خبر و گزارش های منتشر گشته، آغاز بازسازی تیمچه صرافیان آباده صورت می گیرد.

3 آبان 1402

گوشی پرچمدار تازه سامسونگ پای جای پای آیفون می گذارد

زومیت نوشت: گلکسی S24 اولترا احتمالاً بهمن سال جاری با فریم تیتانیومی، پردازنده اسنپدراگون و دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی رونمایی خواهد شد.

17 شهریور 1402

بازگشت پرسپولیسی رکورددار دریافت پول قرارداد بعد از 43 سال به ایران!

مسیح مسیح نیا، مدافع وسط تیم ملی در بازی های آسیایی 1974 تهران و پدیده آن روزگار فوتبال کشورمان بود. مسیح مسیح نیا که مدت ها در کشور ایتالیا زندگی می نماید و همسر ایتالیایی دارد، 43 سال است به کشورمان نیامده است.

8 شهریور 1402

مجسمۀ خدای سه چهرۀ شب و جادو در ترکیه کشف شد

شهر باستانی کلندریس در سواحل دریای مدیترانه ترکیه در شهر مدرن آیدینجیک در استان مرسین واقع شده است. در شهر باستانی کلندریس، عملیات کاوش و بازسازی و حفاظت از سال 1987 بدون وقفه شروع شده است. محققان در مطالعات اجرا شده در امسال با هماهنگی وزارت فرهنگ و گردشگری...

30 مرداد 1402

انتقاد سفارت چین از رفتار روسیه با گردشگران چینی

سفارتخانه مذکور در پیامرسان وی چت، نوشت که پنج تبعه چینی اواخر ماه گذشته میلادی سعی داشتند با خودرو از قزاقستان وارد روسیه شوند که پس از 4 ساعت رسیدگی، از ورودشان جلوگیری بعمل آمد و ویزا آنها لغو شد.

15 مرداد 1402

هوش از سر هوش مصنوعی پراندند! ، ChatGPT پراشتباه و ضعیف

دانشمندان استنفورد می گویند، دقت ChatGPT در پاسخ به یک مساله ساده ریاضی از 98 به 2 درصد رسیده است!

30 تیر 1402

ب ام و؛ معرفی یک عینک فوق حرفه ای خوراک موتور سواران!

استفاده از نمایشگر هوشمند هدآپ به منظور نمایش اطلاعات کلیدی در نمای پیرامونی برای رانندگان، به ویژه موتورسیکلت سواران که در معرض خطر بیشتری هستند، کاملا منطقی است.

28 تیر 1402

همایش ارتباط ادبیات و علوم بینارشته ای برگزار می شود

به گزارش خبرنگاران، این همایش به مناسبت فرا رسیدن روز قلم و با مشارکت مؤسسه فرهنگی هنری راوی قلم زرین برگزار می شود و طی آن موضوعاتی نظیر سینما و ادبیات، فلسفه و ادبیات، جامعه شناسی و ادبیات، هنرهای نمایشی و ادبیات و مطالعه زنان و ادبیات با حضور برترین...

12 تیر 1402

زلزله در هیئت مدیره پرسپولیس!

مجمع سرنوشت ساز باشگاه پرسپولیس در حالی برگزار گردید که نام رضا درویش از هیئت مدیره سرخپوشان کنار رفت تا او تنها به عنوان مدیرعامل و نفر اول اجرایی به کار خود ادامه دهد.

24 خرداد 1402

دختر پرسپولیسی سوژه عکاسان در جشن قهرمانی

استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی فوتبال و در دربی 101 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری دو بر یک سرخ پوشان به خاتمه رسید و شاگردان یحیی گل محمدی برای دومین بار در این فصل جام قهرمانی را بالای سر بردند.

15 خرداد 1402

با این خوراکی ها چربی های تان را بسوزانید

دریافت کالری کم همواره به معنای کمتر غذا خوردن نیست؛ غذا های کم کالری بسیاری وجود دارند که مصرف منظم آن ها باعث مدیریت اشتها و کاهش وزن می گردد، غذا هایی که نه تنها حاوی مواد مغذی هستند، بلکه سیرکننده نیز هستند و حتی وسوسه پرخوری را کاهش می دهند.

1 خرداد 1402

مکانیسم نو ایجاد سرطان کشف شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از نیواطلس، سرطان نتیجه نهایی روندهای اشتباهی است که در بدن رخ می دهد و درک این بیماری کلید جلوگیری و درمان آن است.

20 اردیبهشت 1402
تعداد: (875)