مقرون به صرفه ترین گوشی های سامسونگ

به گزارش وبلاگ کارسیس، پیش از اینکه سامسونگ دست به فراوری تلفن های هوشمند و مقرون به صرفه ترین گوشی های سامسونگ بزند، یک شرکت خوشه ای صنعتی بود که در زمینه های مختلفی همانند ساخت کشتی های محموله، تانک ها، تلویزیون و ماشین شستشو فعالیت می کرد.

مقرون به صرفه ترین گوشی های سامسونگ

به گزارش وبلاگ کارسیس، زمانی که در سال 1988 سامسونگ اولین گوشی موبایلش را روانه بازار کرد، هرگز کسی تصور نمی کرد که امروزه به یکی از بزرگترین کمپانی های عرضه موبایل تبدیل گردد.

امروزه، سامسونگ یک شرکت پیشرو در زمینه طراحی تلفن های هوشمند است که محصولات مختلفی از رده بالاهای گران و برترین مدل گوشی تا میان رده های مقرون به صرفه قیمت فراوری می نماید. در حال حاضر، مقرون به صرفه ترین گوشی های سامسونگ از برترین گزینه های بازار گوشی های مقرون به صرفه قیمت محسوب می شوند.

دقیقا همین موضوع هم به محبوبیت این کمپانی افزوده است؛ چرا که بسیاری از مردم در کنار گوشی های پرچمدار به گوشی های مقرون به صرفه اما باکیفیت برای انجام کارهای روزمره شان احتیاجمند هستند. سامسونگ این احتیاج را به خوبی پاسخ گفته است و گوشی هایی با قیمت کمتر از 4 میلیون تومان فراوری می نماید. اما حتی مقرون به صرفه ترین گوشی های سامسونگ هم، احتیاج به محافظت دارد.

عموم مردم، در زمان خرید موبایل به این فکر نمی نمایند که این تلفن همراه ممکن است روزی ضربه بخورد، داخل آب بیفتد یا هر اتفاق دیگری که به خرابی آن منجر گردد. بنابراین نسبت به خرید لوازم جانبی موبایل بی تفاوت هستند، یا اکسسوری موبایل را صرفا برای زیبایی خریداری می نمایند.

اما باید دانست که می توان به جای اینکه برای ترمیم و تعمیر یک موبایل، هزینه بالایی متحمل شد از همان ابتدا آن را به لوازم جانبی خوب و باکیفیت مجهز کرد. از این رو در ادامه نکاتی چند درباره خرید لوازم جانبی و انواع آن ها می خوانیم؛

شارژر موبایل سامسونگ و کابل آن

امروزه شارژرهای سامسونگ در انواع متفاوتی چون آداپتوری و وایرلس هستند که شارژرهای آداپتوری از کابل هایی چون سی و ای بهره می برند. البته شارژرهای آداپتوری تازه، عموما حتی در مقرون به صرفه ترین گوشی سامسونگ فست شارژ هستند.

فست شارژها توانایی شارژ گوشی در مدت زمان کم را دارند و با توجه به قیمت، کیفیت کابل شان متغیر خواهد بود؛ به طوری که ولتاژ و جریان دقیق تری را به باتری می رسانند و احتمال آسیب به باتری کاهش می یابد.

محافظ کابل؛ در رنگ های متنوع

کابل یا هندزفری بعد از مدتی استفاده یا امکان خرابی و پارگی را دارند. این اتفاق در آیفون بیشتر احتمال وقوع دارد اما لوازم جانبی یک گوشی سامسونگ مقرون به صرفه هم ممکن است دچار آن گردد که با یک محافظ کابل می توان از آن جلوگیری کرد.

نصب محافظ کابل بسیار راحت است و احتیاجی به سیم و چسب یا موارد دیگر برای اتصال به کابل ندارد. قیمت آن نیز بسیار ناچیز و بسته به مدل متفاوت خواهد بود. به طور میانه، با قیمت کمتر از 10 هزار تومان می توان کابل شارژر و هندزفری را از خطرات، دور نگه داشت.

قاب؛ زیبایی و اطمینان

قاب گوشی نه تنها باعث زیبایی ظاهری آن می گردد، بلکه بر امنیت آن نیز می افزاید؛ بنابراین، پس بعد از خرید گوشی مهمترین چیزی که باید به فکر تهیه آن بود، یک قاب یا گارد مناسب گوشی است. قاب های گوشی که در انواع مختلفی چون سیلیکونی، چرمی، کیفی و… موجود است که هرکدام کاربری خاصی دارند.

گلس؛ زرهی برای نمایشگر

یک گلس باکیفیت، نمایشگر گوشی را از انواع خط و خراش ها محافظت می نماید. گلس در انواع مختلفی عرضه می گردد؛ برای پوشش تمام گوشی، گلس فول موجود است. بعضی از گلس ها تنها دورشان چسب دارند و بعضی دیگر به علت خاصیت آنتی رفلکس باعث می شوند شدت نور فرابنفش کاهش یابد. گاهی هم گلس ها ضد چربی هستند و لکه ای روی صفحه باقی نمی گذارند.

لازم به ذکر است برای لنز دوربین هم می توان گلسی نازک با رزولوشن صد درصد که باعث جلوگیری از ایجاد هرگونه خط و خش می گردد تهیه کرد.

در ادامه این مطلب چند فروشگاه که برترین لوازم جانبی سامسونگ را به فروش می رسانند و می توان به وسیله آن ها به مقرون به صرفه ترین گوشی سامسونگ 2021 دست پیدا کرد معرفی می شوند. به وسیله سایت این فروشگاه ها حتی می توان مقرون به صرفه ترین قیمت گوشی را آنالیز و مقایسه کرد.

فروشگاه اینترنتی آل دیجیتال

آل دیجیتال یکی از قدیمی ترین فروشگاه های اینترنتی در ایران است و رضایت کاربران را اصل کار خود قرار داده است. آل دیجیتال یک فروشگاه مطمئن برای خرید موبایل، لوازم جانبی و گجت محسوب می گردد.

این فروشگاه موبایل های سامسونگ را با تنوع بالا و قیمت مناسب موجود دارد و شما می توانید خرید گوشی سامسونگ مقرون به صرفه تر و مطمئن تر را در این فروشگاه تجربه کنید.

آی دیجی ویژن

تیم آی دیجی در سال 1400 و به تازگی، فعالیتش را در زمینه لوازم جانبی موبایل همانند کاور موبایل و قاب موبایل آغاز نموده است. در این فروشگاه اجناس با کیفیت اصلی و اورجینال به مشتریان عرضه می شوند. بعلاوه برای مشتریان تهران و اهواز، سفارشات در همان روز یعنی در سریع ترین زمان ممکن به دستشان می رسد و در بقیه شهرها به صورت پست پیشتاز، محصولات ارسال خواهند شد.

فروشگاه دیدنگار

فروشگاه دیدنگار یکی از محبوب ترین فروشگاه ها برای خرید مقرون به صرفهترین گوشی های سامسونگ است. متخصصان و پشتیبان های این فروشگاه با مشاوره رایگان قبل از خرید محصول به شما یاری می نمایند تا بر اساس احتیاج شما و کاربرد گوشی، برترین مدل گوشی را تهیه کنید.

منبع: همگردی

به "مقرون به صرفه ترین گوشی های سامسونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقرون به صرفه ترین گوشی های سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید