انگیزه سایپا برای رهایی از قعر ، جوانان سپاهان می درخشند

به گزارش وبلاگ کارسیس، دو تیم سپاهان و سایپا در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر والیبال از ساعت 17 عصر روز یکشنبه در استادیوم 25 آبان اصفهان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

انگیزه سایپا برای رهایی از قعر ، جوانان سپاهان می درخشند

سپاهان بعد از مسجل شدن صعودش به محله پلی آف به عنوان تیم صدرنشین در بازی هفته گذشته مقابل مقاومت یزد تیم رده چهارمی از بازیکنان اصلی خود استفاده نکرد و در نهایت نیز با نتیجه سه بر یک مغلوب شد.

در سوی مقابل سایپا که با هشت برد در رده دوازدهم جدول جای دارد سعی می نماید با کسب پیروزی جایگاه خود را در جدول مسابقات بهبود ببخشد و از منطقه سقوط جدول تا حدی فاصله بگیرد.

سایپا از پنج بازی گذشته خود دو برد را به دست آورده و بعد از تغییرات کادر فنی خود پیروز شده عملکرد قابل توجهی را به نمایش بگذارد و در سوی مقابل سپاهان از پنج بازی گذشته خود چهار برد کسب نموده است.

با وجود اینکه رحمان محمدی راد مربی تیم والیبال سپاهان بعد از بازی با هورسان در جمع وبلاگ کارسیس گفت در بازی های پیش رو از بازیکنان اصلی خود استفاده نمی نماید به نظر می رسد بازیکنان ذخیره این تیم با انگیزه اثبات خود به این مربی دست به شگفتی بزنند.

با وجود اینکه بازی رفت دو تیم سه بر یک به سود سپاهان به سرانجام رسید، اما در آن بازی نیز خودروسازان، سپاهان را به دردسر انداختند و نگذاشتند شاگردان محمدی راد به راحتی بازی را به سود خود به سرانجام ببرند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "انگیزه سایپا برای رهایی از قعر ، جوانان سپاهان می درخشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انگیزه سایپا برای رهایی از قعر ، جوانان سپاهان می درخشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید