بلیت کنسرت همایون شجریان به بازار سیاه رسید

به گزارش وبلاگ کارسیس، فروش اینترنتی بلیت کنسرت همایون شجریان که قرار بود از ساعت 17 روز یکشنبه 22 خرداد شروع گردد، به دلیل استقبال زیاد مخاطبان دچار مشکل شد. در شرح ماجرا گفته اند ایراد فنی است و سایت فروش تاب و تحمل حجم بالای مراجعه کاربران را نداشته است. اتفاقی که معمولا در طرح فروش اینترنتی خودرو و موارد مشابهی از این دست رخ می دهد و ظاهرا دیگر باید آن را امری طبیعی بدانیم.

بلیت کنسرت همایون شجریان به بازار سیاه رسید

به گزارش وبلاگ کارسیس، صفحه رسمی اینستاگرام همایون شجریان با تایید توقف فروش بلیت کنسرت، بیان کرد اندازه مراجعه 15 برابر پیش بینی بوده و همزمان با افزایش توان فنی سایت فروش، قرار است تعداد روز های اجرا از پنج به 11 افزایش پیدا کند. به این ترتیب بخش دیگری از فروش بلیت کنسرت همایون شجریان در 24 خرداد انجام شد و این بار هم خیلی زود علاقمندان بلیت جایگاه های سالن مرکز همایش های وزارت کشور را خریداری کردند.

برخی از خریداران از همان روز برای فروش بلیت کنسرت همایون شجریان در بازار سیاه اقدام کردند. بیشتر آن ها قیمت را توافقی اعلام نموده اند و منتظر می مانند تا مزه دهن خریدار را بفهمند. برخی ها از همان اول تعارف را کنار گذاشته اند و قیمت هر بلیت را 1.2 میلیون تا 1.5 میلیون تومان اعلام می نمایند. یک نفر اصرار دارد شش تا بلیت برای بالکن را با هم 9 میلیون تومان بفروشد.

کنسرت همایون شجریان در سالن همایش های وزارت کشور برگزار می گردد. تاریخ اولین اجرا روز چهارشنبه یک تیرماه است و آخرین اجرا روز یکشنبه 19 تیرماه روی صحنه می رود. مقرون به صرفه ترین بلیت پس از اضافه شدن 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده 131 هزار تومان و قیمت گران ترین بلیت 430 هزار و 500 است. هر شب اجرا روی هم رفته تقریبا 917 میلیون تومان عایدی خواهد داشت که با احتساب 11 شب اجرا می گردد، 10 میلیارد و 100 میلیون تومان.

قیمت بلیت کنسرت همایون شجریان در طبقه همکف

گران ترین بلیت کنسرت همانیون شجریان به جایگاه B اختصاص دارد. این جایگاه ها درست پشت ردیف VIP قرار گرفته اند و با احتساب 9 درصد مالیات ارزش افزوده، خریداران برای هر جایگاه مبلغ 430 هزار و 500 هزینه پرداخت کرد ه اند. تعداد جایگاه های جایگاه B را 177 تا عنوان نموده اند. یعنی در هر اجرا 76 میلیون و 200 هزار تومان به وسیله این گروه برای خرید بلیت کنسرت همایون شجریان پرداخت شده است.

قیمت بلیت کنسرت همایون شجریان در جایگاه های E و F تقریبا 420 هزار تومان است. با توجه به اینکه تقریبا 440 جایگاه در این دو جایگاه وجود، هزینه بلیت آن ها را روی هم باید نزدیک 185 میلیون تومان درنظر بگیریم. بلیت کنسرت همایون شجریان در ردیف A و C سالن از ردیف یک تا هفت با قیمت 375 هزار تومان و از ردیف هشت تا 11، برابر 365 هزار تومان است. با احتساب 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده، بلیت هر کدام از این جایگاه ها را می توانیم تقریبا 400 هزار تومان فرض کنیم. با توجه به اینکه 150 جایگاه برای این ردیف ها تعبیه شده، عایدی هر شب اجرا برای برگزار نماینده در این قسمت به 60 میلیون تومان می رسد.

قیمت بلیت کنسرت همایون شجریان در جایگاه I و J، حدودا 375 هزار تومان است. این جایگاه ها گنجایش 500 نفر را دارند که روی هم رفته شبی 187 میلیون و 500 هزار تومان عایدی برای برگزارنماینده کنسرت ایجاد می نمایند. در جایگاه های G و D حدود 250 جایگاه قرار گرفته و بلیت هر کدام آن ها به 376 هزار تومان می رسد. برگزارنماینده کنسرت همایون شجریان از این دو جایگاه بابت هر شب اجرا، 94 میلیون تومان عایدی کسب خواهد نمود.

جایگاه های Q و Z روی هم 18 جایگاه دارند که قیمت هرکدام آن ها با احتساب مالیات بر ارزش افزوده، به 420 هزار تومان می رسد. هفت میلیون و 560 هزار تومان هم برای این دو ردیف درنظر می گیریم. در جایگاه های H و K مجموعا 100 جایگاه با قیمت 354 هزار تومان فروش رفته است. عایدی برگزارنماینده کنسرت همان شجریان از این محل به 35 میلیون و 400 هزار تومان می رسد. بالاخره به ردیف L می رسیم که بیشترین فاصله را در طبقه همکف با صحنه اجرا خواهد داشت و شش جایگاه را در دل خود جا داده است. تقریبا چیزی شبیه بوفه اتوبوس های مسافربری قدیمی است با این تفاوت که برای هر کدام از جایگاه های سالن مرکز همایش های وزارت کشور باید 272 هزار تومان پول بدهید تا در هر شب برگزارنماینده یک میلیون و 632 هزار تومان عایدی داشته باشد.

کنسرت همایون شجریان 11 شب برگزار می گردد؛ از اول تا 19 تیر ماه و عایدی حاصل از فروش جایگاه ها در طبقه همکف برای هر اجرا به 646 میلیون و 792 هزار تومان می رسد.

قیمت بلیت کنسرت همایون شجریان در بالکن

قیمت بلیت کنسرت همایون شجریان در بالکن مرکز همایش وزارت کشور بین 131 هزار تا 245 هزار تومان خواهد بود. گران ترین بلیت ها در جایگاه های A و O و B و P فروخته می شوند. تعداد جایگاه های در نظر گرفته شده برای چهار جایگاه به 340 می رسد و عایدی آن ها روی هم رفته در هر شب اجرا معادل 83 میلیون و 300 هزار تومان خواهد بود.

قیمت بلیت کنسرت همایون شجریان، برای 98 جایگاه جایگاه C و R معادل 229 هزار تومان است. برگزارنماینده بابت هر شب اجرا در این بخش 22 میلیون و 442 هزار تومان عایدی کسب می نماید. 38 جایگاه در جایگاه های D1، D2، S1 و S2 وجود دارد که با احتساب قیمت بلیت حدود 200 هزار تومانی، عایدی آن به هفت میلیون و 600 هزار تومان خواهد رسید. جایگاه های واقع در جایگاه F و L و J برترین دید از بالکن به صحنه اجرا را دارد. در آن ها 156 جایگاه وجود دارد که قیمت بلیت آن ها با احتساب مالیات بر ارزش افزوده معادل 300 هزار تومان است. عایدی برگزارنماینده کنسرت همایون شجریان از این محل بابت هر اجرا 46 میلیون و 800 هزار تومان خواهد بود. 59 جایگاه در ردیف I واقع شده که قیمت بلیت هر کدام آن ها در شب هایی که همایون شجریان کنسرت برگزار می نماید، 321 هزار و 500 تومان است. عایدی این محل روی هم بابت هر شب اجرا 18 میلیون و 968 هزار تومان خواهد بود.

خریداران بلیت کنسرت همایون شجریان که جایگاه های ردیف M و G در بالکن را انتخاب نموده اند، 267 هزار تومان پرداخت نموده اند. این جایگاه های روی هم 156 جایگاه دارند و عایدی آن ها به 41 میلیون و 652 هزار تومان می رسد. در جایگاه N و H با قیمت بلیت 170 هزار تومانی و 112 جایگاه، اندازه عایدی برگزار نماینده را می توان معادل 19 میلیون درنظر گرفت. جایگاه های جایگاه به 105 می رسد و قیمت هر بلیت معادل 191 هزار تومان خواهد بود. افرادی که این جایگاه ها را خریداری نموده اند، بابت هر شب اجرا 20 میلیون تومان عایدی نصیب برگزارنماینده کنسرت می نمایند.

مقرون به صرفه ترین بلیت کنسرت همایون شجریان به جایگاه های جایگاه E و T اختصاص دارد. در این جایگاه ها 84 جایگاه وجود دارد و افراد بابت هر جایگاه 131 هزار تومان پول داده اند که روی هم می گردد شبی 11 میلیون عایدی.

کنسرت همایون شجریان 11 شب برگزار می گردد؛ از اول تا 19 تیر ماه و عایدی حاصل از فروش جایگاه ها در طبقه بالکن برای هر اجرا، رقم 270 میلیون و 762 هزار تومان خواهد بود.

منبع: فرارو

به "بلیت کنسرت همایون شجریان به بازار سیاه رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلیت کنسرت همایون شجریان به بازار سیاه رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید