خط و نشان مربی استقلال برای پرسپولیس، ما جوانتر هستیم و شجاع تر!

به گزارش وبلاگ کارسیس، ملاقات تیم های فوتبال استقلال تهران و صنعت نفت آبادان در هفته بیست و دوم رقابتهای لیگ برتر از ساعت 20 امروز آدینه با قضاوت اشکان خورشیدی در استادیوم آزادی برگزار گردید که این ملاقات با رجحان یک بر صفر آبی ها به خاتمه رسید.

خط و نشان مربی استقلال برای پرسپولیس، ما جوانتر هستیم و شجاع تر!

صالح مصطفوی که در غیاب فرهاد مجیدی در نشست خبری شرکت نموده بود در خصوص این ملاقات گفت: در هر دو نیمه بازی ما موقعیت های بسیار باکیفیتی درست کردیم و شاید تنها نکته منفی بازی این بود که از موقعیت هایمان استفاده نکردیم. به نظر کارشناسان داوری گل دوم ما هم درست بود و مستحق بردن با نتیجه بهتری بودیم. از فردا تمرکزمان رو روی ملاقات با تیم با کیفیت پرسپولیس می گذاریم.

وی در خصوص استفاده از سیلوا گفت: رافائل بیش از دو جلسه با ما تمرین کرد. عملکرد بسیار خوبی داشت و مدافع باتجربه ای است. همه بازیکنان کوشش کردند و عملکرد خوبی داشتند و توانستیم بازی را ببریم.

مربی تیم فوتبال استقلال در خصوص ملاقات برابر پرسپولیس گفت: ما بازی به بازی پیش می رویم. برای ملاقات با پرسپولیس هنوز جلسه نگذاشته ایم. اما بازی استقلال و پرسپولیس تیمی که شجاع تر باشد پیروز تر است. ما تیم جوانی داریم و معمولا جوان ها شجاع ترند.

وی در خصوص استفاده نکردن از ژستد گفت: آقای مجیدی چندین بار در خصوص بازیکنان صحبت نموده است. ایشان بعضی وظایف فنی را به بازیکنان محول می نمایند. براساس بازیها و شرایط آنها در خصوص بازیکنان تصمیم فنی گرفته می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "خط و نشان مربی استقلال برای پرسپولیس، ما جوانتر هستیم و شجاع تر!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خط و نشان مربی استقلال برای پرسپولیس، ما جوانتر هستیم و شجاع تر!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید