ورزش

بازگشت پرسپولیسی رکورددار دریافت پول قرارداد بعد از 43 سال به ایران!

مسیح مسیح نیا، مدافع وسط تیم ملی در بازی های آسیایی 1974 تهران و پدیده آن روزگار فوتبال کشورمان بود. مسیح مسیح نیا که مدت ها در کشور ایتالیا زندگی می نماید و همسر ایتالیایی دارد، 43 سال است به کشورمان نیامده است.

8 شهریور 1402

زلزله در هیئت مدیره پرسپولیس!

مجمع سرنوشت ساز باشگاه پرسپولیس در حالی برگزار گردید که نام رضا درویش از هیئت مدیره سرخپوشان کنار رفت تا او تنها به عنوان مدیرعامل و نفر اول اجرایی به کار خود ادامه دهد.

24 خرداد 1402

دختر پرسپولیسی سوژه عکاسان در جشن قهرمانی

استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی فوتبال و در دربی 101 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری دو بر یک سرخ پوشان به خاتمه رسید و شاگردان یحیی گل محمدی برای دومین بار در این فصل جام قهرمانی را بالای سر بردند.

15 خرداد 1402

با این خوراکی ها چربی های تان را بسوزانید

دریافت کالری کم همواره به معنای کمتر غذا خوردن نیست؛ غذا های کم کالری بسیاری وجود دارند که مصرف منظم آن ها باعث مدیریت اشتها و کاهش وزن می گردد، غذا هایی که نه تنها حاوی مواد مغذی هستند، بلکه سیرکننده نیز هستند و حتی وسوسه پرخوری را کاهش می دهند.

1 خرداد 1402

ماهی 100 میلیون حقوق مربی خارجی کبدی

شایلا جین هندی سرمربی خارجی تیم ملی کبدی زنان قرار است 6 اردیبهشت به ایران بیاید و ملی پوشان کبدی ایران را برای بازی های آسیایی هانگژو چین آماده کند.

2 اردیبهشت 1402

ابزار کار داوران فوتبال مایا های مکزیکی در هزار سال پیش ، عکس

دیجیاتو نوشت: اوایل این هفته، در یکی از منطقه ها باستان شناسی مکزیک یک سنگ باستانی کشف شد که اکنون باستان شناسان ادعا نموده اند احتمالاً صفحه امتیازات (اسکوربورد) یک بازی قدیمی با توپ مانند فوتبال بوده است.

29 فروردین 1402

پاسخ تند هافبک استقلال به حواشی؛ مدیران اختلاس کردند چوبش را من می خورم

هافبک استقلال نسبت به حواشی اخیری که پیرامون قراردادش ایجاد شده واکنش نشان داد.

23 فروردین 1402

تقابل سرمربی سابق اسپانیا و ناگلزمن برای نیمکت چلسی

چلسی امروز هم با ناگلزمان تماس داشته و از سوی دیگر لوئیز انریکه هم مشتاق کار کردن در چلسی است

16 فروردین 1402

ساعت بازی مس رفسنجان ، پرسپولیس در هفته 24

لیگ برتر فوتبال ایران از دیروز (پنجشنبه) وارد هفته بیست و چهارم شده، اما مهم ترین بازی های این هفته از مسابقات، امروز برگزار می گردد که سه تیم مدعی قهرمانی یعنی سپاهان، استقلال و پرسپولیس به همراه تیم هایی مانند گل گهر و مس رفسنجان به میدان خواهند رفت...

11 فروردین 1402

هتل کیرمان سیدرا لاکچری اند اسپا آلانیا؛ یکی از اقامتگاه های شیک و لوکس در ترکیه

هتل کیرمان سیدرا لاکچری اند اسپا از هتل های شیک و لوکس در شهر ترکیه است. این هتل پنج ستاره جزو بی نظیرترین هتل های منطقه به شمار می رود و سالانه مسافران زیادی از نقاط مختلف دنیا برای اقامتشان انتخاب می نمایند.

6 فروردین 1402

قهرمان لیگ برتر والیبال ایران معین شد

تیم های والیبال شهداب یزد و لبنیات هراز آمل در فینال لیگ برتر والیبال مردان از ساعت 18 در سالن فدراسیون والیبال به مصاف هم رفتند. در خاتمه این ملاقات شهداب یزد از عنوان قهرمانی فصل قبل خود دفاع کرد و دومین قهرمانی پیاپی خود را به دست آورد.

17 اسفند 1401

تورنمنت فوتسال تایلند، ایران انتقام گرفت و قهرمان شد

تیم ملی فوتسال کشورمان به مقام قهرمانی تورنمنت تایلند رسید.

16 اسفند 1401

شخصیت شناسی از روی گروه خونی

خون افراد به تعریف شخصیت آن ها یاری می نماید و هر گروه خونی خصوصیات شخصیتی خود را دارد.

5 اسفند 1401

تمرینات تیم ملی تعطیل شد!

پس از سرانجام رقابت های آزاد فجیره امارات و جام ریاست فدراسیون جهانی به میزبانی ترکیه و بازگشت ملی پوشان به تهران، تمرینات تیم ملی با نظر بیژن مقانلو سرمربی تیم ملی از سر گرفته شد. اردونشینان تکواندو از روز صبح آدینه 21 بهمن ماه تمرینات خود را زیر نظر...

23 بهمن 1401

این پژوهش روی هواداران فوتبال کشف بزرگی را رقم زد!

مطالعه ای که روی صد ها هزار هوادار فوتبال انجام گرفته نشان می دهد که چگونه تعلق خاطر به یک هویت گروهی می تواند بر تصمیمات ما اثر بگذارد.

15 بهمن 1401

چند توصیه مهم برای حفظ سلامتی در هوای سرد

کلسترول یک ماده مومی شکل است که در سلول های بدن ما وجود دارد و به ساخت هورمون ها، ویتامین D و ... کمک می کند. با این حال، کلسترول بیش از حد می تواند منجر به رسوب پلاک در شریان های ما شود و ما را در معرض خطر مسائل قلبی قرار دهد؛ بنابراین کنترل سطح کلسترول...

27 دی 1401

لوکادیا برای پرسپولیس مثل مسی برای آرژانتین بود ، گل محمدی هم دیگر نمی تواند معجزه کند!

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس به جدایی مهاجم گلزن این تیم و خروجش از کشور واکنش نشان داد.

12 دی 1401

تغییر چند معاونت در وزارت ورزش و جوانان

با حکم سیدحمید سجادی، مهیار عسگریان به عنوان سرپرست شرکت توسعه و نگهداری منصوب شد.

5 دی 1401

خلاصه بازی انگلیس 1 ، 2 فرانسه؛ گل های تماشایی خروس ها

میزبان آخرین دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 قطر ورزشگاه البیت بود، جایی که انگلیس مقابل فرانسه با نتیجه 2-1 مغلوب گردید و از دور رقابت ها کنار رفت.

20 آذر 1401

تشدید بحران بازار اکران ایران در روزهای جام جهانی

فیلم ها نمی فروشند! بازار سینما چند ماه است که کساد است. هم صاحبان فیلم ها ناراضی اند هم صاحبان سالن های سینما! سینمادارها امیدوار بودند با نمایش فوتبال های جام جهانی در سالن های سینما، از نمد جام برای خودشان کلاهی ببافند و چراغ سالن ها را روشن نگاه دارند،...

6 آذر 1401
تعداد: (168)