احتیاج به تغییر سریع تر برخی مدیران کرمان، برخی جاها تعطیل است

به گزارش وبلاگ کارسیس، خبرنگاران/کرمان استاندار کرمان گفت: در بعضی حوزه ها احتیاج است تغییرات زودتر انجام گردد هرچند بعضی دارند کار می نمایند و خلائی ایجاد نشده اما در بعضی حوزه ها گله مند هستیم و بحث امروز و دیروز نیست و بعضی از مدیران کار را پیگیری نمی نمایند.

احتیاج به تغییر سریع تر برخی مدیران کرمان، برخی جاها تعطیل است

دکترعلی زینی وند شامگاه 13 شهریورماه در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان با اشاره به تکرار چند باره موضوع پایانه صادراتی جنوب در جلسات اظهار کرد: باید این مسئله طی یک هفته آینده تعیین تکلیف گردد و کارگروه هایی که مسئول آنالیز موضوعات هستند، باید کار را جدی بگیرند.

وی با اشاره به انعقاد تفاهمنامه استانداری کرمان با سازمان تعاون روستایی در زمینه خرید توافقی محصولات کشاورزی جنوب استان اضافه نمود: این تفاهمنامه باید به صورت جدی دنبال گردد و ما در استان قول همکاری کامل را در زمینه صدور مجوزها و تسهیلات داده ایم و باید در دستور کار قرار بگیرد و پایانه صادراتی را از همین سنخ می دانیم.

زینی وند توضیح داد: تفاهمنامه خیلی خوبی بین وزیر سابق صمت و شرکت های عظیم استان و استانداری منعقد شده بود که آن پروژه ها هم به صورت جدی باید به وسیله مسئولان رصد و پیگیری گردد؛ حجم اشغال این پروژه ها بالاست و در توسعه متوازن استان نقش دارند و باید تعهد شرکت ها در منطقه ها تعیین شده، عملیاتی گردد چراکه گزارش دهی و ثبت اشتغال برای ما مهم است.

استاندار کرمان در ادامه با اشاره به عملکرد ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان بیان نمود: ستاد پتانسیل بسیار بالایی است که استان های دیگر خیلی خوب از آن استفاده می نمایند و کرمان برای آوردن بخشی از امکانات ستاد اجرایی به استان در اشتغال زایی و محرومیت زدایی بسیار ضعیف عمل نموده است.

وی اضافه نمود: ستاد اجرایی فرمان امام در زنجیره فراوری، توانمندسازی و اشتغال مجموعه بی نظیری است و با منابع و مشارکت راحتی که دارند، اما متاسفانه استان فعال نیست و من از مدیران بخش های مختلف و معاونان استانداری گلایه داریم.

زینی وند با اشاره به اینکه اگر کسی حال مدیریت کردن ندارد، نباید پست قبول کند زیرا این ظلم و خیانت است، توضیح داد: البته مدیرانی داریم که به خوبی کار می نمایند و پروژه ها انجام می گردد اما برخی جاها تعطیل است؛ برای چه باید پنج بار یک مسئله را بگوییم و به ما نتیجه داده نگردد، این فرماندار قابل توبیخ است.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه امکانات و مدیریتی که در اختیار ماست حق حکومت و مردم است که به گردن ماست، گفت: در برخی حوزه ها احتیاج است تغییرات زودتر انجام گردد هرچند برخی دارند کار می نمایند و خلائی ایجاد نشده اما در برخی حوزه ها گله مند هستیم و بحث امروز و دیروز نیست و برخی از مدیران کار را پیگیری نمی نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "احتیاج به تغییر سریع تر برخی مدیران کرمان، برخی جاها تعطیل است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتیاج به تغییر سریع تر برخی مدیران کرمان، برخی جاها تعطیل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید