اخبار اقتصادی

تویوتا از موتور آمونیاک سوز رونمایی کرد: 165 اسب بخار قدرت، 90 درصد آلایندگی کمتر

در شرایطی که دانشمندان برای مقابله با گرمایش جهانی به توسعه خودروهای الکتریکی بر پایه باتری یا پیل سوختی می اندیشند، تویوتا با رونمایی از موتو پاک آمونیاک سوز، راه چاره دردسترس تری را پیشنهاد داده است.

9 اردیبهشت 1403

بازگشت پرسپولیسی رکورددار دریافت پول قرارداد بعد از 43 سال به ایران!

مسیح مسیح نیا، مدافع وسط تیم ملی در بازی های آسیایی 1974 تهران و پدیده آن روزگار فوتبال کشورمان بود. مسیح مسیح نیا که مدت ها در کشور ایتالیا زندگی می نماید و همسر ایتالیایی دارد، 43 سال است به کشورمان نیامده است.

8 شهریور 1402

زلزله در هیئت مدیره پرسپولیس!

مجمع سرنوشت ساز باشگاه پرسپولیس در حالی برگزار گردید که نام رضا درویش از هیئت مدیره سرخپوشان کنار رفت تا او تنها به عنوان مدیرعامل و نفر اول اجرایی به کار خود ادامه دهد.

24 خرداد 1402

کتاب درسی دانش آموزان 30 درصد گران شد ، شروع ثبت نام از شنبه؛ 9 اردیبهشت 1402

ثبت سفارش کتاب های درسی دانش آموزان از فردا (9 اردیبهشت ماه) شروع می گردد.

8 اردیبهشت 1402

خانه های متری 30 تا 40 میلیون تومان در کدام منطقه ها تهران هستند؟

در این گزارش آنالیز کردیم که در کدام محله های تهران می گردد با رقمی بین هر مترمربع 30 تا 40 میلیون تومان و پایین تر از میانه قیمت مسکن، صاحب یک ملک شد.

6 اردیبهشت 1402

پاسخ تند هافبک استقلال به حواشی؛ مدیران اختلاس کردند چوبش را من می خورم

هافبک استقلال نسبت به حواشی اخیری که پیرامون قراردادش ایجاد شده واکنش نشان داد.

23 فروردین 1402

مولتی میلیاردر ایرانی رسانه های دنیا را شگفت زده کرد، دارا خسرو شاهی راننده اوبر شد، عکس

دارا خسروشاهی در طول چند ماه، بدون آنکه شناسایی شده و خودش را معرفی کند، در قالب راننده، ده ها مسافر را در شهر سانفرانسیسکو جابجا کرد.

21 فروردین 1402

هتل کیرمان سیدرا لاکچری اند اسپا آلانیا؛ یکی از اقامتگاه های شیک و لوکس در ترکیه

هتل کیرمان سیدرا لاکچری اند اسپا از هتل های شیک و لوکس در شهر ترکیه است. این هتل پنج ستاره جزو بی نظیرترین هتل های منطقه به شمار می رود و سالانه مسافران زیادی از نقاط مختلف دنیا برای اقامتشان انتخاب می نمایند.

6 فروردین 1402

تهدید چهارشنبه سوری و بازدیدهای نوروزی برای بناها و آثار تاریخی

ایسنا/ این خبر پیرامون تهدید چهارشنبه سوری و بازدیدهای نوروزی برای بناها و آثار تاریخی برای شما نوشته شده است.

23 اسفند 1401

چگونه مودم Tp، Link را ریست فکتوری کنیم؟

در دنیای امروز که انجام هر کاری به یک اینترنت پرسرعت و مناسب احتیاج دارد، داشتن یک مودم خوب برای زندگی بهتر ما انسان ها واقعا یک مورد ضروری و پراهمیت به شمار میرود. برند TP-Link و یا همان تی پی لینک نیز جزو معروف ترین برندهای فراوری نماینده انواع روتر و مودم...

14 اسفند 1401

قهرمان محله ، روزم را با دعای خیر دیگران می سازم ، این پزشک خیّر به ملاقات بیمارانش می رود

سیمین حسین زاده فارغ التحصیل رشته اپتومتری دانشگاه تهران سال 1393 فارغ التحصیل شده است. هنوز جوهر پای مدرک چشم پزشکی اش خشک نشده که دستگاه های چشم پزشکی را برمی دارد و برای درمان نیازمندان راهی محله های محروم شهر می گردد. حالا 8سال از آن روز می گذرد و...

11 اسفند 1401

شخصیت شناسی از روی گروه خونی

خون افراد به تعریف شخصیت آن ها یاری می نماید و هر گروه خونی خصوصیات شخصیتی خود را دارد.

5 اسفند 1401

گدایی پرحاشیه با کفش پاشنه صناری

دختر یکی از آخرین بازمانده های خاندان قاجاری بیاید سر یکی از خیابان های معروف شهر بیایستد و گدایی کند، برای خیلی از آدم های شهر، که اصل و نسب این دختر و خانواده و اجدادش را می شناختند، تازگی داشت.

1 اسفند 1401

پیش بینی دولت از افزایش 128 درصدی سفرهای خارجی در سال آینده

درآمد دولت از محل عوارض خروج از مرزهای کشور 3431 میلیارد تومان تعیین شده است. رقمی که نسبت به سال جاری بیش از 128 درصد افزایش دارد درحالی که عوارض پرداختی هر نفر برای سال آینده مشابه سال جاری است.

28 دی 1401

رزرو هتل مقرون به صرفه ، از چه مکانی استفاده و از چه مکانی بپرهیزیم؟

همانطور که من عاشق اقامتگاه ها و هتل های مقرون به صرفه قیمت هستم، چیزی در خصوص هتل های لوکس صادق است: اتاق های تمیز، تخت خواب راحت، میز، دوش خوب و قوی و صابون مایع برای استفاده کردن. آن ها ساکت، آرام بخش و قابل تمدید در دنیا هستند. اما لوکس ها گران هستند....

17 دی 1401

توسعه شهر احتیاج به سرمایه گذاری کلان دارد

شهردار شهرکرد گفت: متاسفانه هیچ برنامه و نگاهی وجود نداشته که سرمایه گذار را در مرکز استان جذب و بستر های لازم را فراهم نمایند.

12 آذر 1401

خرید ویلا جنگلی در گیلان

ایرانیان مردمانی پرجنب و جوش با روحیه شاداب و سرگرم کننده هستند. گیلان یکی از استان هایی است که با طبیعت بکر و موقعیت خاص خود پیروز به جذب مستمر مردم می شود. بر اساس تحلیل مکان های مختلف خرید ویلا در کشور، نه تنها مجموعه گیلیم ، بلکه از دید بسیاری از متخصصان،...

6 آذر 1401

سامسونگ برای معرفی گلکسی A14 5G آماده می شود

طبق گزارش های اخیر، سامسونگ قصد دارد در آینده ای نزدیک گوشی هوشمند مالی تازه گلکسی A14 5G را به عنوان جانشین گلکسی A13 با سیستم عامل به روز و قابلیت های مناسب معرفی کند. این گوشی هوشمند مالی به تازگی در وب سایت صدور گواهینامه بلوتوث SIG قرار گرفته و احتمالا...

24 آبان 1401

ایده های کاربردی برای اجرای دکوراسیون مجذوب کننده کافه

اولین ایده برای اجرای دکوراسیون کافه از لحظه رسیدن به درب کافه شکل می گیرد. دکور و طراحی کافه مسئول همه چیز است ، از صندلی های انتخاب شده برای نشستن تا رضایت مردم. مهم نیست که وعده های غذایی یا نوشیدنی های شما چقدر عالی باشد ، اگر مردم از نشستن در آن مکان...

20 آبان 1401

بازار سیاه فروش وام های ازدواج و فرزندآوری در فضای مجازی

یکی از چالش های اساسی که همیشه پیش روی جوانان برای دریافت وام ازدواج قرار گرفته است، مانع همیشگی ضمانت است. موضوعی که خیلی از آن ها را به سمت و سوی بازار سیاه خرید و فروش وام های ازدواج و فرزندآوری می کشاند.

8 آبان 1401
تعداد: (237)