هتل کیرمان سیدرا لاکچری اند اسپا آلانیا؛ یکی از اقامتگاه های شیک و لوکس در ترکیه

به گزارش وبلاگ کارسیس، هتل کیرمان سیدرا لاکچری اند اسپا از هتل های شیک و لوکس در شهر ترکیه است. این هتل پنج ستاره جزو بی نظیرترین هتل های منطقه به شمار می رود و سالانه مسافران زیادی از نقاط مختلف دنیا برای اقامتشان انتخاب می نمایند.

هتل کیرمان سیدرا لاکچری اند اسپا آلانیا؛ یکی از اقامتگاه های شیک و لوکس در ترکیه

این هتل زیبا در بخش عالی از شهر واقع شده و از این طریق دسترسی بسیار آسانی به جاهای دیدنی و گردشگری خواهید داشت و همین امر سبب می گردد تا جهانگرد ها علاقه زیادی به اقامت و رزرو این هتل در هنگام خرید بلیط هواپیما داشته باشند. این هتل تقریباً 30 کیلومتر تا مرکز شهر فاصله دارد و با 30 دقیقه رانندگی می توانید به قلعه آلانیا و برج سرخ آلانیا دسترسی خواهید داشت.

فرودگاه آنتالیا نیز در فاصله 90 کیلومتری هتل Kirman Sidera Luxury & Spa Alanya واقع شده و به علت دارا بودن شاتل فرودگاهی دسترسی به فرودگاه نیز از این هتل بسیار آسان است. از امکانات ارائه شده در این هتل می توان به سه استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، اتاق های خانواده، ساحل اختصاصی، شاتل فرودگاهی، رستوران اصلی، اتاق های ضد سیگاری، مرکز سلامتی و اسپا و ساحل اختصاصی.

امکانات عمومی هتل کیرمان سیدرا لاکچری اند اسپا آلانیا

میز تور گردشگری نیز مسافران را با جاهای دیدنی منطقه آشنا می نمایند. در لابی می توانید از خدماتی نظیر اتاق چمدان، صرافی برای تبدیل ارز و بخش پذیرش 24 ساعته بهره مند شوید. در بخش شستشو نیز خدماتی نظیر خشک شویی، لباسشویی و اتوکشی با هزینه مجزا انجام می گیرد. پارکینگی در این هتل دایر نشده و مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می نمایند، باید قبل از رزرو هتل Kirman Sidera Luxury & Spa Alanya از این موضوع آگاه شوند. برای دسترسی به تمامی طبقات می توانید سوار آسانسور شوید، بنابراین مسافرانی که مسائل حرکتی دارند، با خیال راحت می توانند در هر طبقه از هتل اتاق رزرو نمایند. پرسنل نیز در این هتل به زبان های انگلیسی، آلمانی، روسی و ترکی استانبولی مسلط هستند.

امکانات تفریحی هتل

از امکانات تفریحی می توان به ساحل اختصاصی اشاره نمود که مطمئناً از اقامتتان لذت خواهید برد. سه استخر موجود در این هتل دایر بوده است؛ استخر روباز در طول سال دایر بوده و ساعت کاری آن نیز 8 صبح تا 7 عصر بوده و برای تمامی رده های سنی مناسب است. بعلاوه بر روی این استخر سرسره آبی تعبیه شده است. استخر سرپوشیده نیز در طول سال دایر بوده و برای تمامی رده های سنی مناسب است. این استخر نیز از 8 صبح تا 7 عصر دایر است. استخر سوم نیز روباز بوده و مخصوص بچه ها است.

مرکز اسپا شامل بخش های حمام ترکی، سونا، ماساژ و باشگاه بدنسازی است. با اقامت در هتل Kirman Sidera Luxury & Spa Alanya می توانید با انواع ورزش های آبی سرگرم شوید. بعلاوه در این هتل انواع بازی ها مانند تنیس، بیلیارد و مینی کلاب دایر بوده و لحظات خوشی در انتظار مسافران است. از تفریح های دیگر می توان به کرایه دوچرخه اشاره نمود که با پرداخت هزینه مجزا می توانید به گشت وگذار بپردازید. برای بچه ها نیز کلاب بازی و زمین بازی سرپوشیده دایر شده و برای ساعت ها می توانند سرگرم شوند.

واحدهای اقامتی و امکانات آن ها

انواع واحدهای اقامتی در این هتل عبارت اند از اتاق خانواده، اتاق دوبل استاندارد با منظره دریا، اتاق دوبل استاندارد، اتاق توئین یا دوبل، سوئیت با حمام اسپا، سوئیت خانواده. در اتاق های این مجموعه می توان به سیستم تهویه مطبوع هوا اشاره نمود. بعلاوه اتاق ها در هتل Kirman Sidera Luxury & Spa Alanya دارای اسباب مدرنی هستند، بعلاوه سایر امکانات رفاهی ارائه شده در اتاق های این هتل عبارت اند از تلویزیون، حمام اختصاصی مجهز، مینی بار، بالکن، گاوصندوق، سیستم سرمایشی و گرمایشی، میز کار، کتری برقی. از پنجره اتاق ها می توانید دریا را دیدن کنید.

رستوران هتل

روزانه وعده صبحانه در رستوران هتل به صورت سلف سرویس ارائه می گردد. بعلاوه در وعده های دیگر می توان به غذاهای مدیترانه ای و عثمانی اشاره نمود که به صورت منویی سرو می گردد. غذاهای ترکی و محلی نیز به صورت سلف سرویس سرو می گردد. چهار رستوران در این هتل دایر شده و عبارت اند از رستوران اصلی انواع غذاهای دریایی در وعده های صبحانه، ناهار و شام به صورت بوفه ای، رستوران Lalezar غذاهای ترکی در وعده شام به صورت منویی، رستوران Fangri نیز انواع غذاهای دریایی را در وعده شام به صورت منویی و درنهایت رستوران Shenzen غذاهای چینی سرو می نماید.

فاصله هتل کیرمان سیدرا لاکچری اند اسپا آلانیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا مرکز ورزش آبی تی سونامی: 500 متر

فاصله تا ساحل: 550 متر

منبع: گردشبان

به "هتل کیرمان سیدرا لاکچری اند اسپا آلانیا؛ یکی از اقامتگاه های شیک و لوکس در ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل کیرمان سیدرا لاکچری اند اسپا آلانیا؛ یکی از اقامتگاه های شیک و لوکس در ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید