گزارشگری که پنهان کاری یک ملی پوش را لو داد! ، تصاویر نگران کننده از ستاره فوتبال ایران

به گزارش وبلاگ کارسیس، احساس دردهای متناوب بیرانوند رفته رفته به دغدغه بزرگی در حساس ترین پست تیم ملی در آستانه جام جهانی تبدیل شده است.

گزارشگری که پنهان کاری یک ملی پوش را لو داد! ، تصاویر نگران کننده از ستاره فوتبال ایران

به گزارش وبلاگ کارسیس آنلاین، آش آنقدر شور شده که گزارشگر بازی ملوان - پرسپولیس هم به درستی به آن اشاره نمود. زمانی که بعد از صحنه مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه پرسپولیس علیرضا بیرانوند روی زمین افتاد، آقای گزارشگر گفت: قشنگ معلوم است که مصدومیت دارد.

این چندمین بار است که گلر سرخ ها اینطور روی زمین می افتد و پیچ و تاب می خورد؛ چه در تمرین و چه در جریان مسابقه. اگر تصاویر اخیر منتشر شده از بیرو را جست وجو کنید، کلی عکس از او با ژست دست به کمر پیدا خواهید کرد؛ تصاویری که نشان می دهد گلر قرمزها مصدومیت جدی از ناحیه کمر دارد.

گفته می گردد او برای برطرف اساسی این مشکل احتیاج به جراحی دارد، اما به علت نزدیک بودن جام جهانی قیدش را زده و ترجیح می دهد فعلا با این درد کنار بیاید. اینکه او تا چه زمانی قادر خواهد بود با همین نسخه پیش برود تعیین نیست، اما اگر پیش از جام جهانی شاهد جدی شدن مسئله بیرو باشیم، تیم ملی به شدت ضربه خواهد خورد. او دروازه بان اصلی تیم ایران است که در جام جهانی قبلی هم به خوبی کارش را انجام داد.

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان نیز بخوبی می داند که تجربه بیرانوند در درون دروازه چقدر می تواند به ملی پوشان در جام جهانی قطر یاری کند.

بیرانوند متخصص جمع کردن توپ های هوایی است و اعتمادبه نفس بالایی هم دارد، بنابراین حق داریم نگران شرایط جسمانی او باشیم.

منبع: همشهری آنلاین

به "گزارشگری که پنهان کاری یک ملی پوش را لو داد! ، تصاویر نگران کننده از ستاره فوتبال ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارشگری که پنهان کاری یک ملی پوش را لو داد! ، تصاویر نگران کننده از ستاره فوتبال ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید