گوشی تاشوی هواوی میت X3 اواخر پاییز سال جاری از راه می رسد

به گزارش وبلاگ کارسیس، شرکت هواوی در ماه آپریل از گوشی هوشمند تاشوی هواوی میت Xs 2 رونمایی کرد. اکنون ظاهراً این برند در حال توسعه ششمین گوشی تاشوی خود با نام هواوی میت X3 است. در همین زمینه، یک افشاگر چینی جزئیات کلیدی گوشی تاشوی آینده این شرکت را به همراه زمان عرضه آن به اشتراک گذاشته است. بر اساس اطلاعات منتشر شده، هواوی میخواهد دو محصول نو را در دسامبر 2022 (اواخر پاییز) روانه بازار کند که این دو محصول گوشی تاشو هواوی میت X3 و هدفون بی سیم فری بادز 5 خواهند بود.

گوشی تاشوی هواوی میت X3 اواخر پاییز سال جاری از راه می رسد

این افشاگر ادعا نموده که نسل تازه گوشی های تاشوی هواوی ضمن سبک تر بودن و نازک تر بودن نسبت به نسل قبلی، با برچسب قیمتی کمتری نیز روانه بازار گوشی های هوشمند تاشو خواهد شد. ظاهراً این گوشی هوشمند مجهز به لولای تازهی خواهد بود که چین خوردگی نمایشگر را تا حد بسیار زیادی کم خواهد نمود. بعلاوه به گفته این کاربر چینی، میت X3 دوام و مقاومت بیشتری نسبت به نسل قبلی خود در برابر ضربات از خود نشان خواهد داد.

تنها نکته منفی این گوشی تاشوی تازه، عدم پشتیبانی از نسل پنجم اینترنت همراه (5G) است که ممکن است بسیاری از کاربران را از خرید آن منصرف کند. به علت تحریم های ایالات متحده آمریکا، این شرکت امکان فراوری تراشه های اختصاصی را از دست داده و به همین دلیل چاره ای جز استفاده از تراشه های دیگر شرکت ها ندارد. از طرف دیگر دولت آمریکا ارائه تراشه های 5G برای این شرکت را ممنوع نموده و به همین دلیل گوشی های هواوی با نسخه 4G تراشه های مختلف راهی بازار می شوند. هنوز هواوی اطلاعات رسمی تاشوی تازه خود را منتشر ننموده است. همین افشاگر در ماه ژوئن ادعا نموده بود که میت X3 به طراحی تاشوی رو به داخل همچون میت X2 ادامه خواهد داد.

مشخصات احتمالی گوشی تاشو هواوی میت X3

در حال حاضر باید اشاره کنیم که اطلاعات موثقی از مشخصات فنی این گوشی هوشمند در دسترس نیست. اما طبق آخرین شایعات منتشر شده، گوشی تاشوی تازه هواوی مجهز به نمایشگر بیرونی 6.5 اینچی و نمایشگر داخلی 8 اینچی خواهد بود. نرخ رفرش هر دو نمایشگر برابر با 90 هرتز است. احتمال می رود که هواوی از تراشه Kirin 9000 به عنوان قلب تپنده این تاشوی تازه بهره ببرد.

دوربین اصلی میت X3 احتمالاً یک سنسور 50 مگاپیکسلی خواهد بود که در کنار آن، یک سنسور 13 مگاپیکسلی اولترا واید و یک سنسور 8 مگاپیکسلی تله فوتو به انجام وظیفه خواهند پرداخت. روی پنل جلویی این گوشی تاشو احتمالاً یک سنسور 16 مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی تعبیه خواهد شد که کاربران می توانند از آن برای برقراری تماس های ویدیویی و گرفتن عکس های سلفی بهره ببرند. یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی نیز وظیفه تأمین انرژی تازهترین گوشی تاشوی تازه هواوی را بر عهده می گیرد که احتمالا از فناوری شارژ 66 واتی پشتیبانی می نماید.

در روزهای آینده احتمالاً اخبار بیشتر و دقیق تری از تازهترین تاشوی هواوی در شبکه های اجتماعی منتشر خواهد شد.

منبع: gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ

به "گوشی تاشوی هواوی میت X3 اواخر پاییز سال جاری از راه می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی تاشوی هواوی میت X3 اواخر پاییز سال جاری از راه می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید