عینک هوشمندی که مقابل چشمانتان صوت را تبدیل به متن می نماید

به گزارش وبلاگ کارسیس، یک شرکت انگلیسی عینک هوشمند جدیدی طراحی نموده است که می تواند آنچه دیگران می گویند را به صورت متن جلوی چشمان شما بنویسد.

عینک هوشمندی که مقابل چشمانتان صوت را تبدیل به متن می نماید

عینک اشعه ایکس هنگامی که جلوی چشم شما قرار می گیرد، خلاصه متنی از آنچه به شما گفته شده است را نشان می دهد.

علاوه بر این ، قابلیت ترجمه 9 زبان دیگر به انگلیسی را دارد. سازنده حدس می زند که این عینک ممکن است روزی به عنوان لنز تماسی نیز در دسترس باشد.

به گفته شرکت سازنده، عینک هوشمند بعلاوه به کاربران این امکان را می دهد که در خصوص بسیاری از چیز ها مانند آب و هوا سوال بپرسند و پاسخ ها بلافاصله ظاهر می شوند.

این عینک کمتر از سه اونس وزن دارد، در آن از لنز های تیره استفاده شده است، به گوشی هوشمند کاربر متصل می گردد و تصاویر را با استفاده از تلویزیون های کوچک سونی نمایش می دهد.

به گفته این شرکت، هر کسی که از این عینک استفاده می نماید، می تواند فردی که با او صحبت می نماید را ببیند و آنچه می گوید را به همراه ترجمه درک کند. افراد مختلف در چت های گروهی نیز در رنگ های مختلف ظاهر می شوند تا کاربر بتواند تشخیص دهد چه کسی صحبت می نماید.

برنامه عینک در حال حاضر به وسیله برنامه X-Ray در فروشگاه گوگل با نسخه پایه رایگان و نسخه پریمیوم که 60 دلار در ماه هزینه دارد در دسترس است. به گزارش دیلی میل بریتانیا، در حال حاضر عینک فراوری شده به وسیله شرکت چینی N-Real موجود هستند که قیمت آن تقریباً 470 دلار است.

منبع: 24ae

وبلاگ کارسیس علمی پزشکی فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "عینک هوشمندی که مقابل چشمانتان صوت را تبدیل به متن می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عینک هوشمندی که مقابل چشمانتان صوت را تبدیل به متن می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید