گوشی پرچمدار تازه سامسونگ پای جای پای آیفون می گذارد

به گزارش وبلاگ کارسیس، زومیت نوشت: گلکسی S24 اولترا احتمالاً بهمن سال جاری با فریم تیتانیومی، پردازنده اسنپدراگون و دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی رونمایی خواهد شد.

گوشی پرچمدار تازه سامسونگ پای جای پای آیفون می گذارد

یک افشاگر خوش سابقه مشخصات فنی گلکسی S24 اولترا را در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر) منتشر نموده است تا بعضی از ادعاهای قبلی را تکرار کند و روی بعضی از ادعاهای دیگر خط قرمز بکشد. مهم ترین نکته این است که سامسونگ میخواهد پس از اپل، فریم تیتانیومی را به گوشی های پرچم دارش بیاورد.

گلکسی S24 اولترا به لطف فریم تیتانیومی مقاوم تر از گلکسی S23 اولترا خواهد بود، اما تیتانیوم وزن دستگاه را صرفاً یک گرم پایین می آورد و به 233 گرم می رساند. در نظر داشته باشید که سامسونگ از آلومینیوم به تیتانیوم مهاجرت می نماید؛ درحالی که آیفون ها هم اکنون فریمی از جنس فولاد ضدزنگ دارند که سنگین تر است. به همین علت مهاجرت آیفون به تیتانیوم از لحاظ وزن دستگاه بیشتر به چشم خواهد آمد.

مدت ها است که افشاگران از بازگشت پردازنده اگزینوس به گوشی های سامسونگ خبر می دهند؛ اما ظاهراً اگزینوس قرار است صرفاً وارد گلکسی S24 و گلکسی S24 پلاس گردد. گلکسی S24 اولترا در تمامی بازارهای جهان با پردازنده Snapdragon 8 Gen 3 عرضه خواهد شد (پرچم دار سامسونگ نسخه تقویت شده این پردازنده را خواهد داشت).

گلکسی اس 24 اولترا نمایشگر 6.8 اینچ LTPO AMOLED با وضوح +QHD خواهد داشت. ممکن است سامسونگ پرچم دار نوش را با نمایشگر تخت بسازد و روشنایی نمایشگر را به 2٬200 نیت برساند. حاشیه های اطراف نمایشگر کمی ضخیم تر از حد انتظار خواهد بود.

سامسونگ حسگر 200 مگاپیکسلی HP25X را وارد دوربین اصلی گلکسی S24 اولترا می نماید. ابعاد حسگر 1/1.3 اینچ است (مشابه نسل قبل) اما فوکوس اتوماتیک آن بهبود می یابد. حسگر HP25X هر چهار یا 16 پیکسل مجاور را با یک دیگر ترکیب خواهد نمود. دوربین تله فوتوی گلکسی S24 اولترا حسگر 50 مگاپیکسلی نوی خواهد داشت و دوربین فوق عریض به حسگر 12 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود. دوربین سلفی و دوربین پریسکوپی تغییر نمی نمایند.

گفته می گردد گلکسی S23 اولترا باتری 5٬000 میلی آمپرساعتی با توان 45 وات دارد. قیمت گوشی سامسونگ گلکسی S24 اولترا فعلاً اعلام نشده است. از آن جایی که قیمت CPU نو اسنپدراگون 8 نسل 3 بیشتر از اسنپدراگون 8 نسل 2 خواهد بود، بعید نیست که قیمت موبایل نو سامسونگ نیز بیشتر از نسل قبل باشد.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "گوشی پرچمدار تازه سامسونگ پای جای پای آیفون می گذارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی پرچمدار تازه سامسونگ پای جای پای آیفون می گذارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید