طراحی گرافیکی و چاپ

معروف ترین مرسدس بنز دنیا هم تن به تغییر داد ، عکس

مرسدس بنز در ادامه روند هیبریدی سازیِ محصولات خود،بعد از AMG GT 63 و C63، به سراغ فول سایزترین سدان خود رفته است.

16 آذر 1401

ایده های کاربردی برای اجرای دکوراسیون مجذوب کننده کافه

اولین ایده برای اجرای دکوراسیون کافه از لحظه رسیدن به درب کافه شکل می گیرد. دکور و طراحی کافه مسئول همه چیز است ، از صندلی های انتخاب شده برای نشستن تا رضایت مردم. مهم نیست که وعده های غذایی یا نوشیدنی های شما چقدر عالی باشد ، اگر مردم از نشستن در آن مکان...

20 آبان 1401

قیمت آریزو 6 پرو منصفانه است؟

خبرنگاران- آریزو 6 پرو تازه ترین سدان چینی در بازار ایران است که مدیران خودرو آن را یک میلیارد و 60 میلیون تومان ناقابل می فروشد. مشخصات فنی آریزو 6 پرو نشان می دهد نسبت به نسخه قبلی یعنی آریزو 6 شاهد هیچ ارتقایی نیستیم و سروشکل آن به جز چند تفاوت جزئی مثل...

16 مرداد 1401

دکوراسیون خانه پاپ آرت نمونه ای زیبا از درک هنر مدرن

پاپ آرت از جمله موضوعاتی است که توجه همه علاقمندان به ایده های هنری را به خود جلب می کند. پاپ آرت ، یکی از زیباترین نمونه های درک مدرن ، به عنوان یک حرکت موثر در بسیاری از زمینه ها از هنر تا معماری است. وقتی صحبت از دکوراسیون به میان می آید ، پاپ آرت که با...

22 تیر 1401

حراج قلب شهاب سنگی 4.5 میلیارد ساله تا 14 فوریه

جزئیاتی از حراج قلب شهاب سنگیدر روزهای اخیر خبری بسیار مجذوب کننده در خبرگذاری های رسمی دنیا مطرح شده است که نظر بسیاری از مخاطبان دنیا را به خود جذب نموده است. محتوای این خبر مبنی بر حراج یک قلب از جنس شهاب سنگ فضایی است که در سال 1974 با سرعت بیش از 30 هزار...

11 خرداد 1401

پویش مردمی بذرکاری و احیای 3 هزار هکتار از جنگل های زاگرس

رییس مرکز جنگل های خارج از شمال کشور، از شروع پویش مردمی بذرکاری و احیای حداقل 3 هزار هکتار از جنگل های زاگرس از امروز (چهارشنبه دهم آذرماه) اطلاع داد.

13 اسفند 1400

قصه گویی پایه توسعه مطالعه است، لزوم فراهم کردن مقدمات رفتن قصه گویان برتر به جشنواره های جهانی

به گزارش خبرنگاران (ایبنا)، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، مصطفی رحماندوست، نویسنده و شاعر کتاب های کودک و نوجوان و داور بخش ملی بیست وسومین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان با اشاره به اینکه جشنواره...

5 بهمن 1400

جزیره مرجان در بازار کتاب

رمان جزیره مرجان نوشته ر.م. بلنتاین با ترجمه مریم مفتاحی منتشر شده است.

6 آبان 1400

تعطیلی رشته تئاتر برای دختران هنرستان سوره تهران منتفی شد

مدیرکل آموزش حوزه هنری گفت: در سال تحصیلی نو رشته نمایش در دیگر هنرستان های دخترانه سوره هنرجو پذیرفته است و سخن از تعطیلی رشته نمایش در هنرستان های دخترانه سوره از اساس بی مبناست.

11 شهریور 1400

نمایشگاه مجازی کتاب تهران؛ از کاهش هزینه ها تا افزایش عدالت فرهنگی

خبرگزاری خبرنگاران- خانه کتاب و ادبیات ایران جدول هزینه ها و اطلاعات نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران را منتشر کرد.

25 تیر 1400

ویندوز 11؛ هر آنچه از آپدیت جدید می دانیم

از جمله تغییرات تازه، طراحی لوگوی جدید ویندوز است که با گوشه های گرد و عناصر بصری مبتنی بر زبان طراحی Fluent Design مایکروسافت همراه شده است.

17 تیر 1400

اظهارات جنجالی شجاع خلیل زاده علیه رسول پناه روی آنتن زنده صداوسیما

مدافع سابق پرسپولیس گفت: رسول پناه به من گفت می توانی پول رضایتنامه ات را بدهی و بروی! همین الان 3 میلیارد از پرسپولیس طلب دارم. 30 سالم شده بود، کی باید پول درمی آوردم؟

30 فروردین 1400

زندگی نامه و کتاب های عزیز نسین؛ نویسنده طنز مشهور ترک

عزیز نسین با نام اصلی محمت نسین در 20 دسامبر 1915 در استانبول به جهان آمد. در واقع عزیز نام پدرش بود که بعدها به عنوان نام مستعار خودش انتخاب کرد. کودکی او در فقر و سختی سپری شد. بعد از دبیرستان وارد مدرسه نظامی شد ولی زیاد نتوانست این محیط را دوام بیاورد....

8 اسفند 1399

آیین نامه اجرایی قانون پیشگیری و مقابله با تقلب علمی تدوین شد

محمد روشن در برنامه خبر 20 شبکه خبر شبکه چهار حضور یافت این برنامه با توجه به حذف 26 مقاله ایرانی از انتشارات الزویر به این موضوع پرداخت که قانون پیشگیری و مقابله با تقلب علمی دراین خصوص چه تمهیداتی را پیش بینی نموده است.

9 دی 1399

حمایت آمریکا از طرح اوکراین برای بازگرداندن شبه جزیره کریمه

کاردار سفارت آمریکا به مقامات کی یف اطمینان داد که دولت ایالات متحده به اوکراین در تحقق طرح بازگرداندن کریمه به این کشور کمک خواهد کرد و مواضع واشنگتن درباره مالکیت این شبه جزیره تغییر نکرده است.

5 آذر 1399

انتشار فراخوان پویش ادبی کاروان آفتاب

به گزارش خبرنگاران ، پویش ادبی کاروان آفتاب ویژه بچه ها و نوجوانان 10 تا 18 سال در بخش های شعر و داستان کوتاه و با موضوع قیام عاشورا، خانواده، امید، ایثار و فداکاری و موضوع آزاد برگزار می شود.

19 مهر 1399

نخستین دانشجوی دکتری تغذیه دام در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد فارغ التحصیل شد

رئیس اداره آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد از برگزاری جلسه دفاع رساله نخستین دانشجوی دکتری تغذیه دام این واحد دانشگاهی اطلاع داد.

11 شهریور 1399

انتشار 33 مقاله اساتید دانشگاه در ISI

خبرنگاران: رئیس دانشگاه پیغام نور زنجان گفت: تا سال گذشته 33 مقاله از اساتید دانشگاه پیغام نور در زنجان در نشریات ISI به چاپ رسیده است.

27 خرداد 1399

پاسخ سرپرست فدراسیون ووشو به ابهامات موجود

به گزارش خبرنگاران، ثبت نام از نامزدهای حضور در انتخابات فدراسیون ووشو در حالی از صبح امروز آغاز شد که اعلام بعضی تاریخ ها برای برگزاری مجمع و همچنین تأخیر در زمان آغاز ثبت نام ابهاماتی را در مورد سرنوشت آینده مدیریت در این فدراسیون به همراه داشت.

13 خرداد 1399