اخبار مجلس

برگزاری مراسم تنفیذ احکام شهرداران مدارس منطقه 18 ، زنگ مسئولیت پذیری اجتماعی از طریق دانش آموزان نواخته شد

شهردار منطقه 18 در مراسم تنفیذ احکام شهرداران مدارس به دانش آموزان منتخب در جمع آنان از بسترسازی مناسب برای مسئولیت پذیری در اجتماع سخن گفت.

7 اسفند 1401

گردشگری منجر به ایجاد سرمایه، توسعه و اشتغال می گردد

سرپرست فرمانداری سلسله گفت: صنعت گردشگری می تواند در بلندمدت منجر به ایجاد سرمایه، توسعه و اشتغال گردد و باید با حساسیت ویژه موارد مربوط به این بخش دنبال گردد.

6 بهمن 1401

پیش بینی دولت از افزایش 128 درصدی سفرهای خارجی در سال آینده

درآمد دولت از محل عوارض خروج از مرزهای کشور 3431 میلیارد تومان تعیین شده است. رقمی که نسبت به سال جاری بیش از 128 درصد افزایش دارد درحالی که عوارض پرداختی هر نفر برای سال آینده مشابه سال جاری است.

28 دی 1401

بایدن لایحه تقویتی را امضا کرد ، تخصیص52.7 میلیارد دلار برای مقابله با چینطرح 52 میلیارد دلاری کنگره برای مقابله با چین ، صنعت گران آمریکایی یارانه می گیرند

جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا، روز سه شنبه لایحه 52.7 میلارد دلاری را به منظور تقویت رقابت آمریکا با چین در عرصه تحقیقات و تولید تراشه های نیمه هادی امضاء کرد.

20 مرداد 1401

یک نماینده مجلس: سال جاری قطعی برق خانگی نخواهیم داشت

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: سال گذشته خاموشی های متعددی در حوزه برق خانگی داشتیم اما سال جاری اصلاً قطعی برق خانگی نخواهیم داشت.

27 تیر 1401

نرخ های پیشنهادی بلیط مترو در سال 97 اعلام شد

لایحه قیمت بلیت متروی شهر تهران در سال 97 از طریق شهرداری به کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت.

20 تیر 1401

توضیحات بهادری جهرمی درباره اقدامات دولت برای کنترل بازار شب عید

سخنگوی دولت، مصوبات امروز (چهارشنبه) ستاد تنظیم بازار برای کنترل قیمت برخی اقلام اساسی از جمله سیب زمینی، گوشت و روغن نباتی و میوه شب عید را تشریح کرد.

16 خرداد 1401

افزایش پاداش انتها خدمت بازنشستگان

خبرگزاری خبرنگاران-سخنگوی کمیسیون تلفیق گفت: این کمیسیون پاداش انتها خدمت بازنشستگان را در لایحه بودجه سال آینده تا 472 میلیون تومان افزایش داد.

29 اردیبهشت 1401

هر روز با تبر به یک بخشی از بورس ضربه میزنند!

یک تحلیلگر بازار سرمایه با اشاره به تصمیمات مجلس و دولت درمورد بازار سرمایه گفت: با این تصمیم هر روز با تبر به یک بخشی از بورس ضربه میزنند.

12 اسفند 1400

حذف محدودیت سفر از کشورهای همسایه، اعلام نحوه بازگشایی مدارس و دانشگاه ها

وزیر کشور نحوه برداشته شدن محدودیت سفر به کشورهای همسایه و بعلاوه بازگشایی مدارس را تشریح کرد.

28 بهمن 1400

شرایط پذیرش بدون آزمون دانشجوی ارشد در دانشگاه علامه طباطبایی

دانشگاه علامه طباطبایی شرایط، جزییات و زمان ثبت نام برای پذیرش بدون آزمون استعداد های درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد را اظهار داشت.

20 بهمن 1400

مصوبات سفر رئیس جمهور 150 هزار شغل برای خوزستان ایجاد می نماید

خبرنگاران/خوزستان استاندار خوزستان با بیان این که کارگروه های ویژه و دبیرخانه ای مسئولیت پیگیری اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور را عهده دار خواهد بود، گفت: برنامه دو ساله ای بر اساس سفر رئیس جمهور در دستور کار هیات دولت قرار گرفته و مصوبات سفر رئیس جمهور...

17 بهمن 1400

هیچ مشورتی در انتخاب استاندار هرمزگان با مجمع نمایندگان نشد، در آئین معارفه شرکت نمی کنیم

خبرنگاران/هرمزگان رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس گفت: در انتخاب مهدی دوستی به اسم استاندار هرمزگان هیچ مشورتی با مجمع نمایندگان صورت نگرفت و عدم توجه به خواسته مردم بی حرمتی دولت به هرمزگان و مردمانش است.

4 آبان 1400

خبرنگاران نماینده مجلس: بیمارستان هشترود نیازمند نصب دستگاه سی تی اسکن است

مراغه - خبرنگاران - نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی گفت: بیمارستان هشترود نیازمند تامین و نصب دستگاه سی تی اسکن است.

8 خرداد 1400

بخشودگی جرائم وام کشاورزان تا سقف 2هزار میلیارد ریال

تهران (پانا) - نمایندگان مجلس بانک های دولتی را مکلف به بخشودگی جرائم تسهیلاتی کشاورزان خسارت دیده تا سقف 2 هزار میلیارد ریال کردند.

13 فروردین 1400

نحوه تشکیل کلاس های دروس عملی دانشگاه فنی و حرفه ای اعلام شد

معاونت آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای نحوه تشکیل کلاس های دروس عملی در نیم سال دوم سال تحصیلی 1400-99 را گفت.

17 اسفند 1399

روزشمار: 16 اردیبهشت؛ اولین مسافرت فضایی امریکا توسط آلن بارتلت شپرد

در 5 می سال 1961 میلادی اولین مسافرت فضایی امریکا توسط آلن بارتلت شپرد انجام شد. پرواز او تنها 23 روز بعد از سفر یوری گاگارین اولین فضانورد روسی در فضا، انجام شد. او 15 دقیقه و 22 ثانیه با کپسول فضایی زنگوله مانند یک نفره و به نام فریدم 7 در فضا ماند. شپرد همچنین...

1 اسفند 1399

ارائه لایحه حق بچه ها و نوجوانان لازم التعلیم بر آموزش و پرورش رایگان به دولت

تهران (پانا) - با توجه به تاکید قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران بر حق بر آموزش و پرورش رایگان به عنوان یک حق بنیادین برای کلیه ملت ایران، معاونت حقوقی رئیس جمهوری لایحه حق بچه ها و نوجوانان لازم التعلیم بر آموزش و پرورش رایگان را تدوین و به هیئت دولت ارائه...

22 بهمن 1399

رایزنی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا با رئیس جمهور افغانستان

به گزارش خبرنگاران به نقل از آوا پرس، دفتر ریاست جمهوری افغانستان در اطلاعیه ای بیان کرد که محمد اشرف غنی رئیس جمهور این کشور با نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا و شماری از اعضای کنگره این کشور درباره برقراری آتش بس، خروج نظامیان امریکایی، صلح...

30 دی 1399

نقض حقوق پژوهشگران بزرگترین ضربه بر نظام علمی کشور است

سید یعقوب موسوی، با بیان اینکه عدالت آموزشی و پژوهشی توزیع عادلانه امکانات پژوهشی اعم از فناوری های نوین، تجهیزات، بودجه، هزینه و حمایت های علمی در سطوح مختلف دانشگاه ها در سطح کشور است، ادامه داد: در حال حاضر تصور بر این است که منابع مورد احتیاج علمی...

29 دی 1399
تعداد: (31)