اخبار سیاسی

واکنش بله به شایعه جاسوسی از کاربران

پیام رسان بله گفت که دسترسی های این پیام رسان مطابق اصول و سیاست های گوگل و اندروید است و متخصصین می توانند آن ها را راستی آزمایی کنند.

21 فروردین 1403

تشریح اهداف نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران، برگزاری نشست های توسعه استارتاپی و جذب سرمایه گذار، تهران برند گردشگری خواهد شد

پرهام جانفشان، مدیر کل میراث فرهنگی گردشگری استان تهران در تبادل نظر با دیده بان گردشگری از اهداف هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته در استان تهران سخن گفت و تاکید نمود: هدف ما برند شدن تهران در بخش گردشگری و توریستی است.

20 بهمن 1402

انتقاد سفارت چین از رفتار روسیه با گردشگران چینی

سفارتخانه مذکور در پیامرسان وی چت، نوشت که پنج تبعه چینی اواخر ماه گذشته میلادی سعی داشتند با خودرو از قزاقستان وارد روسیه شوند که پس از 4 ساعت رسیدگی، از ورودشان جلوگیری بعمل آمد و ویزا آنها لغو شد.

15 مرداد 1402

وعده مهم وزیر خارجه عربستان برای ایرانی ها ، جزئیات تماس تلفنی امیرعبداللهیان و فیصل بن فرحان

وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران و وزیر خارجه عربستان پنجشنبه شب در گفت وگوی تلفنی، روند کاری هیات های فنی اعزامی دو کشور را مثبت و سازنده ارزیابی و تصریح کردند فضا به سمت همکاری بیشتر پیش می رود.

1 اردیبهشت 1402

برگزاری مراسم تنفیذ احکام شهرداران مدارس منطقه 18 ، زنگ مسئولیت پذیری اجتماعی از طریق دانش آموزان نواخته شد

شهردار منطقه 18 در مراسم تنفیذ احکام شهرداران مدارس به دانش آموزان منتخب در جمع آنان از بسترسازی مناسب برای مسئولیت پذیری در اجتماع سخن گفت.

7 اسفند 1401

گردشگری منجر به ایجاد سرمایه، توسعه و اشتغال می گردد

سرپرست فرمانداری سلسله گفت: صنعت گردشگری می تواند در بلندمدت منجر به ایجاد سرمایه، توسعه و اشتغال گردد و باید با حساسیت ویژه موارد مربوط به این بخش دنبال گردد.

6 بهمن 1401

طرحی برای ارتقا سطح سفرهای تابستانی

نزدیک به یک ماه تا آغاز تابستان باقی است. فصلی که به واسطه تعطیلی مدارس، برای بسیاری از خانواده ها زمانی مطلوب برای مسافرت است و در تقویم گردشگری داخلی ایران فصلی پر اهمیت محسوب می گردد. به همین علت است که برای ارائه خدمات در این فصل هر ساله برنامه ها و...

2 بهمن 1401

پیش بینی دولت از افزایش 128 درصدی سفرهای خارجی در سال آینده

درآمد دولت از محل عوارض خروج از مرزهای کشور 3431 میلیارد تومان تعیین شده است. رقمی که نسبت به سال جاری بیش از 128 درصد افزایش دارد درحالی که عوارض پرداختی هر نفر برای سال آینده مشابه سال جاری است.

28 دی 1401

لوکادیا برای پرسپولیس مثل مسی برای آرژانتین بود ، گل محمدی هم دیگر نمی تواند معجزه کند!

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس به جدایی مهاجم گلزن این تیم و خروجش از کشور واکنش نشان داد.

12 دی 1401

تغییر چند معاونت در وزارت ورزش و جوانان

با حکم سیدحمید سجادی، مهیار عسگریان به عنوان سرپرست شرکت توسعه و نگهداری منصوب شد.

5 دی 1401

بازار سیاه فروش وام های ازدواج و فرزندآوری در فضای مجازی

یکی از چالش های اساسی که همیشه پیش روی جوانان برای دریافت وام ازدواج قرار گرفته است، مانع همیشگی ضمانت است. موضوعی که خیلی از آن ها را به سمت و سوی بازار سیاه خرید و فروش وام های ازدواج و فرزندآوری می کشاند.

8 آبان 1401

برگزاری تورهای فناوری در سیزدهمین نمایشگاه فناوری نانو

گروه ترویج و فرهنگ سازی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و بنیاد آموزش فناوری نانو، در سیزدهمین نمایشگاه فناوری نانو در تاریخ 9 الی 12 مهرماه اقدام به برگزاری تورهای فناورانه خواهد نمود.

4 مهر 1401

درجه شهرداری قیدار ارتقاء یافت

شهردار قیدار از ارتقاء درجه شهرداری قیدار با حکم وزیر کشور خبر داد.

30 شهریور 1401

راه اندازی پایانه تخصصی صنایع دستی در خراسان جنوبی

استاندار خراسان جنوبی گفت: برای ایجاد پایانه تخصصی محصولات صنایع دستی در استان با همکاری گمرکات استان موضوع پیگیری و مجوز مربوطه برای استان اخذ خواهد شد.

27 شهریور 1401

امیرعبداللهیان: تغییری در مواضع ایران در مذاکرات به وجود نیامده است

وزیر امور خارجه با بیان این که ایران اراده کافی و حسن نیت لازم برای رسیدن به گام نهایی توافق خوب، قوی و پایدار را بار ها از خود نشان داده، گفت: تغییری در مواضع ایران به وجود نیامده است.

26 شهریور 1401

بازدید وزیر نفت نیجریه از بزرگترین واحد فراوری مخازن گاز صنعتی و CNG

وزیر نفت کشور نیجریه به همراه سفیر این کشور در ایران از بزرگترین واحد فراوری مخازن گاز طبیعی، طبی و CNG در شهرک صنعتی لیا بازدید کرد.

8 شهریور 1401

تصاویر تجمع همدانی ها برای دومین شب متوالی در اعتراض به قطع آب ، شعارهای تند معترضان

گروهی از شهروندان همدانی چهارشنبه شب برای دومین شب متوالی و در اعتراض به مشکل کم آبی و قطعی شبکه آب شهری در محوطه میدان آرامگاه ابن سینا و محدوده ساختمان فرمانداری تجمع کردند.

5 شهریور 1401

بایدن لایحه تقویتی را امضا کرد ، تخصیص52.7 میلیارد دلار برای مقابله با چینطرح 52 میلیارد دلاری کنگره برای مقابله با چین ، صنعت گران آمریکایی یارانه می گیرند

جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا، روز سه شنبه لایحه 52.7 میلارد دلاری را به منظور تقویت رقابت آمریکا با چین در عرصه تحقیقات و تولید تراشه های نیمه هادی امضاء کرد.

20 مرداد 1401

کنکور سراسری 1401 شروع شد؛ تعداد داوطلبان و زمان اعلام نتایج

در اولین روز کنکور سراسری 1401 که از ساعت 8 صبح امروز شروع شد، 161 هزار و 343 داوطلب در گروه آزمایشی هنر به رقابت می پردازند. 110 هزار و 800 نفر از داوطلبان این گروه، زن و بقیه مرد هستند.

1 مرداد 1401

یک نماینده مجلس: سال جاری قطعی برق خانگی نخواهیم داشت

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: سال گذشته خاموشی های متعددی در حوزه برق خانگی داشتیم اما سال جاری اصلاً قطعی برق خانگی نخواهیم داشت.

27 تیر 1401
تعداد: (161)