امیرعبداللهیان: تغییری در مواضع ایران در مذاکرات به وجود نیامده است

به گزارش وبلاگ کارسیس، وزیر امور خارجه با بیان این که ایران اراده کافی و حسن نیت لازم برای رسیدن به گام نهایی توافق خوب، قوی و پایدار را بار ها از خود نشان داده، گفت: تغییری در مواضع ایران به وجود نیامده است.

امیرعبداللهیان: تغییری در مواضع ایران در مذاکرات به وجود نیامده است

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (چهارشنبه) 23 شهریور ماه در صفحه اینستاگرامش درباره گفت وگوی تلفنی اش با وزیر امور خارجه عمان نوشت: امروز با آقای بدر ابوالسعیدی وزیر خارجه عمان به صورت تلفنی تبادل نظر کردم. در این گفت وگوی تلفنی در مورد مذاکرات برطرف تحریم ها به آقای بدر البوسعیدی گفتم ایران و باقی طرف های مذاکره طی چند ماه گذشته کوشش زیادی برای رسیدن به نقطه توافق انجام داده اند، ایران همواره به روند تبادل نظر و تبادل پیغام برای برطرف تحریم ها پایبند بوده است و تنها مانع پیش روی توافق در شرایط حاضر، عدم واقع بینی و نداشتن اراده لازم از سوی آمریکا است.

امیرعبداللهیان افزود: از سوی دیگر، در شرایطی که فاصله زیادی تا رسیدن به نقطه مطلوب توافق باقی نمانده، شاهد کوشش برای صدور بیانیه غیر سازنده در نشست جاری آژانس بین المللی انرژی اتمی هستیم که هیچ سودی نخواهد داشت.

وزیر امور خارجه اعلام نمود: همانطور که همواره تأکید کردم، ایران اراده کافی و حسن نیت لازم برای رسیدن به گام نهایی توافق خوب، قوی و پایدار را بار ها از خود نشان داده و تغییری در مواضع ایران به وجود نیامده است.

امیرعبداللهیان افزود: وزیر خارجه عمان هم با تأکید بر اهمیت رسیدن به توافق و بازگشت همه طرف ها به تعهدات، ضمن قدردانی از نقش سازنده تهران در روند مذاکرات، بر ضرورت کوشش جهت نتیجه گیری مثبت از ماه ها مذاکره، تأکید کرد.

وبلاگ کارسیس سیاسی سیاست خارجی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "امیرعبداللهیان: تغییری در مواضع ایران در مذاکرات به وجود نیامده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیرعبداللهیان: تغییری در مواضع ایران در مذاکرات به وجود نیامده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید