برترین زمان سفر به دنیای جادویی هری پاتر

به گزارش وبلاگ کارسیس، رداهای خود را بپوشید، چمدانتان را جمع کنید و آماده سفر به دنیای جادوگری شوید. کلاه گروه بندی در هاگوارتز در انتظار شما است.

برترین زمان سفر به دنیای جادویی هری پاتر

هری پاتر، دنیایی پر از راز و رمز و شگفتی است. دنیایی که دوران کودکی و نوجوانی بسیاری از ما را در برگرفته است و خاطرات و آرزوهای بسیاری را برایمان به ارمغان آورده است.

شاید اغلب ما در کودکی آرزو داشتیم روزی جغدی به خانه مان سر بزند و نامه پذیرش هاگوارتز را برایمان بیاورد. به کوچه دیاگون برویم و لوازم ضروری هاگوارتز را بخریم و بالاخره در مدرسه جادوگری هاگوارتز تحصیل کنیم. این روزها این آرزوها کمی دست یافتنی تر شده اند و در سراسر دنیا دنیاهای جادوگری هری پاتر برای هواداران احداث شده اند. دنیاهایی هرچند کوچک اما به شگفتی و زیبایی آن چیزی که در رویاهایمان داشتیم. برای کسانی که همواره می خواستند در سالن های هاگوارتز قدم بزنند، از فروشگاه های کوچه دیاگون خرید نمایند؛ حالا می توانند با بازدید از دنیای جادویی هری پاتر یا شهربازی هری پاتر در سراسر دنیا، نامه پذیرش هاگوارتز خودشان را دریافت نمایند و مدتی را در دنیای جادویی سپری نمایند.

برای پاترهدها (هواداران هری پاتر) تصمیم گیری بر سر اینکه چه زمانی به دنیای جادویی هری پاتر سفر نمایند عموما سخت خواهد بود. چراکه نوسان قیمت ها و هجوم گردشگران بر تصمیم گیری آن ها اثر خواهد گذاشت و انتخاب برترین زمان سفر کمی مشکل خواهد بود.

پارک های دنیای جادویی هری پاتر در سراسر دنیا عموما به یک شکل ساخته شده اند و تفاوت های اندکی دارند. کوچه دیاگون این پارک ها شامل بانک گرینگوتز، پاتیل درزدار و فروشگاه های متنوع بسیاری است. روستای هاگزمید نیز از دیگر تماشای های پارک دنیای جادویی هری پاتر است. در کنار این پارک های دنیای جادویی، قطار سریع السیر هاگوارتز نیز برای گردشگران آماده به خدمت است. اما برای تجربه تمام این مکان های شگفت انگیز پاترهدها باید برنامه ریزی دقیقی برای سفر خودشان داشته باشند. تا بتوانند با کمترین هزینه و در فصل های خلوت تر به تماشا دنیای جادویی بروند.

ارزان ترین و خلوت ترین زمان ها

عموما ارزان ترین و خلوت ترین زمان بازدید از دنیای جادویی هری پاتر ماه های دی و اسفند است البته به غیر از روزهای سال نو و تعطیلات زمستانی در این ماه ها که اغلب شلوغ می گردد. از ابتدای ماه اسفند و اواسط شهریور تا مهر، ماه های ارزان بازدید از این مجموعه های جادویی در سراسر دنیا هستند. اگر نتوانستید در این ماه های ارزان و خلوت به دنیای جادویی سفر کنید، راه دیگری برای فرار از جمعیت زیاد بازتماشامایندگان وجود دارد. اگر در هتل های این دنیای جادویی اقامت کنید، قبل از ورود سایر بازتماشامایندگان می توانید به تماشا بخش های مختلف پارک بروید، بدون آنکه در هجوم جمعیت گرفتار شوید.

برترین برنامه های ویژه هری پاتر

عموما در خلوت ترین زمان بازدید از پارک های جادویی، این پارک ها برنامه های ویژه ای را برای بازتماشامایندگان برگزار می نمایند.

جشن هری پاتر

این جشن هرساله در یک هفته از دی ماه برگزار می گردد و تجربه بی نظیری برای هواداران خواهد بود چراکه به مدت 3 روز در کنار سایر هواداران می توانند لباس دانش آموزان هاگوارتز را بپوشند، آموزش های جادوگری ببینند، در نمایشگاه ها و جلسات پرسش و پاسخ شرکت نمایند و به بازدید از کوچه دیاگون و روستای هاگزمید بروند.

در جشن سال جاری (2018) بازیگران جیمز و الیور فلپس (فرد و جورج ویزلی)، استانیسلاو یانسکی (ویکتور کرام) و بنی رایت (جینی ویزلی) در این جشن سالانه در پارک اورلاندو آمریکا شرکت خواهند کرد و برترین زمان برای هواداران خواهد بود تا به بازدید از مجموعه دنیای جادویی هری پاتر در پارک اورلاندو بروند.

کریسمس در دنیای جادویی

یکی از برترین زمان ها برای بازدید از دنیای جادویی هری پاتر در سراسر دنیا هنگام کریسمس است، در این دوران تزیینات ویژه ای روی مغازه های کوچه دیاگون و روستای هاگزمید انجام می گردد. جشن سال نو در روستای هاگزمید برپا می گردد و گروه قورباغه ها آواز می خوانند و در مقابل قلعه هاگوارتز برف می بارد. اگرچه این زمان گران ترین و شلوغ ترین زمان برای بازدید از مجموعه خواهد بود با اینحال در آذر ماه و قبل از آغاز شلوغی های تعطیلات کریسمس نیز این امکان برای گردشگران وجود خواهد داشت و می توانند از تعطیلات کریسمسی هاگوارتز لذت ببرند.

در فاصله بین تعطیلات شکرگزاری و کریسمس از 19 آذر تا 22 آذر یک هفته استثنایی برای سفر به دنیای جادویی خواهد بود و هزینه ها ارزان تر است.

هالووین در دنیای جادوگری

فصل هالووین یکی از برترین و شگفت انگیزترین زمان های سفر به این دنیای جادویی خواهد بود. در فصل هالووین در ماه های شهریور و مهر در طول روز تعداد گردشگران در مجموعه اندک خواهد بود و در هنگام شب تعداد آن ها چندین برابر می گردد تا در جشن های شبانه هالووین کوچه دیاگون شرکت نمایند. جشنواره هالووین یکی از برترین زمان ها برای سفر خواهد بود.

منبع: کجارو / travelandleisure.com

به "برترین زمان سفر به دنیای جادویی هری پاتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین زمان سفر به دنیای جادویی هری پاتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید