راهنمای بستن چمدان برای سفر در زمان کوتاه

به گزارش وبلاگ کارسیس، آیا راهی سفر هستید؟ آیا می خواهید چمدان سفر خود را ببندید؟ آیا همواره در جمع کردن وسایل برای سفر مشکل دارید؟ در این مقاله به شما می آموزیم که هنگام آماده شدن برای سفر چه لوازمی مورد احتیاج است و چگونه می توانید چمدانی پر کاربرد برای سفر داشته باشید. شاید خیلی از شما تجربه های سفرهای هوایی را داشته اید و یا در سفرهای هوایی خود برای داشتن یک چمدان بزرگ مجبور به پرداخت هزینه هنگفت شده اید. در طی سفر ممکن است به همراه داشتن وسایل اضافی و دست و پاگیر موجب کلافگی شما گردد همه این موارد می تواند از سرعت و لذت شما در طی سفر کم کند اما برای بستن چمدان برای سفر باید به چه نکاتی توجه کرد؟ برای اینکه یک چمدان از وسایل مورد احتیاج داشته باشید باید لباس های پر کاربرد را بردارید لباس هایی که خیلی دست و پا گیر هستند را بپوشید بعلاوه یکی دیگر از نکات مهم برای سفر این است که یک چمدان در مقدار مناسب داشته باشید.

راهنمای بستن چمدان برای سفر در زمان کوتاه

نکات بستن چمدان برای سفر:

اولین نکته قابل توجه این است که وسایلی را باید برای سفر خودتان بردارید که می توانید بیشترین استفاده را از آن ها خواهید داشت قبل از سفر باید یک برنامه ریزی درست از سفر داشته باشید اینکه به چه جاهایی می روید و چه مدت را در سفر خواهید بود بخش مهمی از برنامه ریزی های شما خواهد بود بنابراین در این صورت می توانید لباس های کافی و مورد احتیاج در طی این مدت را برای سفر بردارید. بهتر است همه لوازمی که مورد احتیاج است را جمع آوری کنید و آن ها را روی زمین قرار دهید در این صورت می توانید لوازم ضروری و غیر ضروری را از یکدیگر جدا کنید تمام این وسایل را برانداز کنید. پنج کار مفیدی که هنگام چمدان بستن به آن بی توجهی می کنید نیز در ادامه به آن ها اشاره شده است.

لباس های رژیمی را در چمدان قرار دهید:

یکی از مهم ترین بخش های چمدان بستن برداشتن لباس های است که نازک هستند این لباس ها حجم کمی در چمدان دارند و در طی سفر نیز می توانند بسیار پر کاربرد باشند از لباس های پشمی و کلفت که جای زیادی را اشغال می نمایند دوری کنید شلوارهای پارچه ای و نازک هم کاربرد بیشتری دارند هم حجم کمتری را می گیرند در این صورت می توانید یک چمدان پر کاربرد داشته باشید. لباس های کلفت و پشمی را در چمدان قرار ندهید این لباس ها را باید بپوشید تا حجم کمتری در چمدان داشته باشد.

اسپری کردن لباس ها:

یکی از مشکلاتی که ممکن است در طی سفر با آن روبرو شوید چروک شدن لباس هایی است که در کیف قرار داده اید آیا برای این اتفاق نیز چاره ای وجود دارد؟ برای اینکه لباس های شما در کیف چروک نشوند می توانید از راه حل ساده ای که در اینجا به آن اشاره می کنیم بهره ببرید بهتر است لباس هایتان را در حمام آویزان کنید و در زمان دوش گرفتن می توانید با بخار آب آن ها را صاف کنید بعلاوه می توانید از یک اسپری آب بهره ببرید یا اسپری های ضد چروک نیز می توانند برای این کار مناسب باشند.

چمدان خوب انتخاب کنید:

یکی دیگر از نکات مهم در بستن چمدان برای سفر انتخاب کردن یک چمدان مناسب است چمدانی را انتخاب کنید که دارای زیپ های مختلف باشد در این صورت می توانید برای وسایل خود جاهای مناسب داشته باشید و لباس های خود را با ترتیب بهتری در چمدان قرار دهید. چمدان هایی که دارای بخش های مجزا هستند می توانند لباس ها از کفش و … را جدا نمایند و شما راحت تر می توانید وسایل خود را پیدا کنید.

کفش مناسب انتخاب کنید:

گزینه بعدی انتخاب کردن کفش مناسبی است که درون چمدان قرار بگیرد تعداد کفش های شما برای بستن یک چمدان بسیار مهم هستند زیرا کفش های جاگیر و زیاد می تواند فضای زیادی از کیف را اشغال نمایند. بهتر است تنها یک کفش اسپرت و پاشنه دارد بردارید استفاده از کفش های متنوع و زیاد می تواند فضای زیادی را بگیرد.

بسته بندی جدای لباس ها :

اگر از چمدان هایی استفاده می کنید که فضای مجزا ندارند بهتر است وسایل خود را در بسته بندی های جداگانه قرار دهید کفش ها را در یک بسته بندی، لباس ها و … را هر یک به صورت جداگانه بسته بندی کنید تا در یافتن آن ها دچار مشکل نشوید. بعضی از این بسته ها را می توانید از بازار تهیه کنید این بسته ها دارای کاربردهای زیادی هستند حتی می توانید از آن ها در طی سفر نیز بهره ببرید.

  • لوازم بهداشتی را در طی سفر بخرید و یا از پک های هتل بهره ببرید.
  • لباس ها را به شیوه فشرده سازی جمع کنید.
  • محصولاتی که سایز کوچک دارند بخرید.
  • وسایل کم بردارید.

همه مواردی که در فوق ذکر کردیم در بستن یک چمدان اهمیت زیادی دارند و باید به این نکات مهم توجه کنید در صورتی که یک چمدان سبک و پر کاربرد داشته باشید می توانید در طی سفر خود با آرامش بیشتری به سفر ادامه دهید.

منبع: دیجیاتور

به "راهنمای بستن چمدان برای سفر در زمان کوتاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای بستن چمدان برای سفر در زمان کوتاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید