راهنمای خرید در آگرا

به گزارش وبلاگ کارسیس، راهنمای خرید در آگرا ، هندوستان

در این مقاله از وب سایت مجله گردشگری خبرنگاران شما را نحوه خرید در آگرا , هند آشنا خواهیم کرد . پس اگر اهل خرید کردن هستید تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

راهنمای خرید در آگرا

یکی از شهرهای جالب و تماشای در هندوستان آگرا نام دارد آگرا سومین شهر بزرگ استان اوتار هندوستان است که در کنار رودخانه یامونا واقع شده است که دارای مراکز خرید با صنایع دستی و مینیاتوری می باشد در این مراکز خرید فروشگاه ها و مغازه ها است بعلاوه آگرا دارای بناهای تاریخی و تماشای از دوران کهن می باشد که نشان از قدمت و تاریخی بودن این شهر است اگر به هندوستان سفر نموده اید می توانید به آگرا بروید و خریدهای تان را انجام دهید. در آگرا شما ناامید نخواهید شد و با دستی پر از این بازارهای مختلف خارج می شوید.

برترین بازارهای صنایع دستی و محصولات هنری هند در آگرا واقع شده اند. اگر به صنایع دستی و پوشاک گلدوزی شده علاقه داشته باشید، آگرا برترین جا برای خرید آنها است. علاوه بر این، مراکز خرید، اوت لت ها، دپارتمان استورها، بازارهای محلی و مراکز فروش دولتی هم در آگرا وجود دارند تا بتوانید انواع کالاهای مورد احتیاج خود را تهیه کنید.

بیشتر مراکز خرید بزرگ آگرا در نزدیکی مجموعه تاج محل قرار دارند. این منطقه ها عبارت اند از بازار Sadar، بازار Kinari و Munro Road.

بازار (Sadar Bazaar)

این بازار یکی از مشهورترین مقاصد خرید برای گردشگرانی است که به آگرا سفر می نمایند. این بازار در نزدیکی ایستگاه قطار Agra Cantt قرار گرفته است و به دو جاذبه گردشگری مهم آگرا یعنی تاج محل و قلعه آگرا نزدیک است. این بازار بعلاوه در نزدیکی منطقه مسکونی Mall Road واقع شده است.

هر سال، میلیون ها جهانگرد از سراسر هند و از کشورهای دیگر جهان برای تماشای تماشای های آگرا به این شهر سفر می نمایند. بیشتر این گردشگران برای خرید حتما سری به این بازار می زنند. در این بازار انواع و اقسام کالاها را می توانید بخرید. فروشگاه های محصولات چرمی، شیرینی های سنتی، صنایع دستی، پوشاک و… در این بازار دیده می شوند.

یکی از مشهورترین فروشگاه های محصولات چرمی در آگرا، جهانی چرم تاج (Taj Leather World) در همین بازار واقع شده است.

یکی دیگر از صنایع دستی مشهور آگرا، صنایع دستی مرمر هستند که در همین بازار می توانید انواع آن را بخرید.

ساعت کار این بازار از 11 صبح تا 11 شب است. این بازار روزهای سه شنبه تعطیل است.

بازار کیناری (Kinari Bazaar)

خیابان باریک پشت مسجد جامع، بازار شلوغ و رنگارنگی است که گردشگران زیادی از آن تماشا می نمایند. این مجموعه به طور کلی بازار کیناری نامیده می گردد اما از بخش های مختلفی تشکیل شده که هر کدام به فروش مجموعه خاصی از کالاها اختصاص دارد. در این بازار هم می توانید محصولات متنوعی از قبیل لباس، صنایع دستی، ادویه جات، زیورآلات، پارچه و غذاهای خیابانی بخرید. حتی اگر قصد خرید هم نداشته باشید، قدم زدن در این بازار تجربه متفاوتی خواهد بود. در این بازار می توانید انواع صنایع دستی را با قیمت های مناسبی بخرید. چانه زدن سر قیمت ها در این بازار حسابی رواج دارد. اگر در این کار ماهر باشید می توانید تخفیف های قابل توجهی بگیرید.

بازار Subhash

ساعت کار این بازار از آوریل تا سپتامبر از 8 صبح تا 8 شب و از اکتبر تا مارس از 9 صبح تا 8 شب است.

اگر دوست دارید برترین لباس های ابریشمین و انواع ساری های رنگارنگ را به عنوان سوغات یا یادگاری بخرید، این بازار برترین مکان است.

منبع: تاپ تراول

به "راهنمای خرید در آگرا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید در آگرا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید