قسمت جدیدی در سری بازی های مافیا در دست ساخت است

به گزارش وبلاگ کارسیس، کمپانی 2K Games اخیرا اعلام نموده که هیدن بلکمن، رئیس استودیو Hangar 13، پس از هفت سال استودیوی سازنده نسخه سوم مافیا را ترک خواهد نمود. این ناشر در ایمیلی به کارکنان خود اطلاع داد که عضو سابق لوکاس آرتز میخواهد علاقه خود را در یک راستا نو دنبال کند. بعلاوه طبق گفته ها نسخه نوی از سری مافیا در استودیو در حال توسعه است.

قسمت جدیدی در سری بازی های مافیا در دست ساخت است

2K Games در این باره بیان نمود:

چیزی که این شرکت در بیانیه خود به آن اشاره ننموده، این است که متیو یوربان، مدیر ارشد عملیات Hangar 13، نیز این استودیو را ترک نموده است. در واقع این تغییرات زمانی رخ داده که این استودیو از ساخت پروژه های نو خود به توسعه مجموعه های محبوبی مانند مافیا که با سبک دنیا باز و تیراندازی خود معمولا با سری GTA مقایسه می شوند، بازگشته است.

با خروج بلکمن، نیک بینز به عنوان رئیس نو Hanger 13 انتخاب شده است و در حال حاضر در دفتر این استودیو در برایتون انگلستان حضور دارد. گفته شده که این استودیو در حال توسعه یک بازی نو از سری مافیا است. در حالی که این پروژه هنوز در مراحل اولیه توسعه واقع شده است، نام رمز آن Nero است و انتظار می رود که پیش درآمدی بر سه گانه این مجموعه باشد. از طرفی گفته شده که ساخت آن روی موتور بازی سازی نو آنریل انجین 5 انجام خواهد شد. 2k در خصوص انتخاب بینز اضافه نمود:

لازم به ذکر است که Hanger 13 در این چند سال در شرایط مناسبی نبوده است و پس از عرضه مافیا 3، در سال های 2017 و 2018 مجبور شد بخشی از کارکنان خود را کنار بگذارد. این استودیو ایده های مختلفی برای ساخت بازی های نو خود داشت که متاسفانه هیچکدام نهایی نشدند. در کنار یک اثر جاسوسی، یک بازی اکشن کوآپ مشابه دستینی 2 با نام رمز Volt، سال گذشته به وسیله شرکت Take-Two پس از 53 میلیون دلار هزینه صرف شده روی توسعه، بی سروصدا لغو شد.

در نهایت سومین آی پی لغو شده، اثری نقش آفرینی با نام رمز Mosaic بود که به مرحله معرفی نیز نرسید. اخیرا Take-Two بعلاوه از توسعه دهندگان این استودیو برای یاری به فرایند ساخت سایر بازی های خود مانند Tiny Tinas Wonderlands استفاده نموده است. طبق گفته ها در پی خروج بلکمن و یوربان، بسیاری از اعضا می خواهند Hanger 13 را ترک نمایند.

منبع: Kotaku

منبع: دیجیکالا مگ

به "قسمت جدیدی در سری بازی های مافیا در دست ساخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قسمت جدیدی در سری بازی های مافیا در دست ساخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید