محبوب ترین شهرهای جهان در اینستاگرام

به گزارش وبلاگ کارسیس، اینستاگرام به عنوان رسانه ای که در سال های اخیر هواداران زیادی پیدا نموده است، نقش پررنگی هم در تغییر سلیقه مخاطبان در سفرها و ماجراجویی های دیگر ایفا می نماید.

محبوب ترین شهرهای جهان در اینستاگرام

به نقل از توربونیوز لندن با 118 میلیون هشتگ در اینستاگرام، در صدر لیست محبوب ترین مقاصد سفر در این شبکه اجتماعی واقع شده است. رتبه بعدی این لیست متعلق به پاریس با 101 میلیون هشتگ است.

از دیگر مقاصد توریستی که در اینستاگرام هواداران زیادی دارند می توان به نیس در فرانسه با 87 میلیون هشتگ، نیویورک با 83 میلیون هشتگ و دبی با 79 میلیون هشتگ اشاره نمود.

شهرهای استانبول، جاکارتا، لس آنجلس، بارسلون، مسکو و توکیو نیز جزو شهرهای توریستی محبوب با بیشترین هشتگ در این شبکه اجتماعی هستند.

متخصصان سفر بر این باور هستند که اینستاگرام در حال حاضر، یکی از مهم ترین عوامل تاثیرگذار نه تنها در انتخاب مقصد سفر، بلکه در سایر فعالیت ها مانند طبیعت گردی، حیات وحش، آشپزی، هنر و... است.

گزارش روندهای گردشگری در سال 2019 نشان می دهد که بیش از 20 درصد افراد دوست دارند به جایی با چشم اندازهای غیرمعمول، اصالت فرهنگی و غذاهای لذت بخش سفر نمایند. بر این اساس، دبی محبوب ترین شهر از نظر غذایی در اینستاگرام است و بیشتر از 26 درصد هشتگ های این شهر مربوط به غذا هستند.

محبوب ترین تجربه توریستی در شبکه های اجتماعی، قایق سواری در دریاچه های نیوزلند و غواصی در آب های زلال کرواسی گزارش شده است.

چیانگ مای تایلند به خاطر وجود جنگل های بکر، فیل ها و معابد بودایی رنگی نظر کاربران زیادی را جلب نموده است. کاپادوکیه ترکیه، منظره ها آتش فشانی و صحراهای ایسلند و راه آهن پیک ترم هنگ کنگ که گردشگران را به بالاترین نقاط این جزیره می برد نیز از جاهای دیدنی هستند که در شبکه های اجتماعی، به خصوص اینستاگرام توجه زیادی را به خود جلب نموده اند.

منبع: کجارو / خبرگزاری ایسنا

به "محبوب ترین شهرهای جهان در اینستاگرام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محبوب ترین شهرهای جهان در اینستاگرام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید