نخستین دانشجوی دکتری تغذیه دام در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد فارغ التحصیل شد

به گزارش وبلاگ کارسیس، رئیس اداره آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد از برگزاری جلسه دفاع رساله نخستین دانشجوی دکتری تغذیه دام این واحد دانشگاهی اطلاع داد.

نخستین دانشجوی دکتری تغذیه دام در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد فارغ التحصیل شد

محمد اسماعیلی فارسانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری وبلاگ کارسیس در شهرکرد درباره برگزاری جلسه دفاع از رساله نخستین دانشجوی دکتری تغذیه دام دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد اظهار کرد: در ایام شیوع بیماری کرونا و با توجه بخشنامه فاصله گذاری هوشمند دانشگاه آزاد اسلامی، نخستین دانشجوی دکتری تغذیه دام این واحد دانشگاهی از رساله خود با عنوان آنالیز استفاده از پودر حشره (Tenebrio Molitor) و تأثیر آن بر عملکرد، صفات لاشه و فراسنجه های خونی، سیستم ایمنی و بیان ژن اینترفرن گاما در بلدرچین ژاپنی دفاع کرد.

وی اضافه نمود: در این جلسه، بی بی زهرا شریعت زاده دانشجوی رشته تغذیه دام به هدایت فرشید خیری و مشاوره مصطفی فغانی اعضای هیئت علمی گروه کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد، توانست با موفقیت از رساله خود دفاع کند.

رئیس اداره آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد اضافه نمود: این ارائه به صورت آنلاین به استماع داوران این جلسه مجید طغیانی، حمید خدایی و سید محمدعلی جلالی رسید و پس از دریافت نظرات دانشجو و ارائه نظرات استادان و بحث و گفتگو، رساله دانشجوی دکتری مورد پذیرش نهاده شد.

اسماعیلی مطرح نمود: شریعت زاده نخستین فارغ التحصیل دکتری تغذیه دام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد است که به صورت مجازی از رساله خود دفاع کرد.

وی عنوان نمود: دو مقاله منتج از رساله وی در مجله Italian Journal of Animal Science با درجه ISI (WOS), و IF=1.3 و مجله Veterinary and Animal Science با درجه Scopus،ISI Elsevier به چاپ رسید.

رئیس اداره تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد اظهار داشت: در طول ایام شیوع کرونا تا به امروز جلسات دفاعیه 10 رساله دکتری و 80 سرانجام نامه کارشناسی ارشد با رعایت پروتکل های فاصله گذاری هوشمند در این واحد دانشگاهی برگزار شده است.

4121/4062/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "نخستین دانشجوی دکتری تغذیه دام در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد فارغ التحصیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین دانشجوی دکتری تغذیه دام در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد فارغ التحصیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید