یزدی خواه: مجلس به پیشبرد اهداف شرکت های دانش بنیان یاری می نماید

به گزارش وبلاگ کارسیس، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در بازدید از نمایشگاه اینوتکس 2022 گفت: در بودجه 1401 احکام مناسبی برای تقویت شرکت های دانش بنیان در نظر گرفته شده است.

یزدی خواه: مجلس به پیشبرد اهداف شرکت های دانش بنیان یاری می نماید

به گزارش خبرنگار دانشگاه وبلاگ کارسیس، سید علی یزدی خواه نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با حضور در نمایشگاه از بخش های مختلف آن بازدید کرد. یزدی خواه با اشاره به حضور نیرو های خلاق در حوزه های مختلف، برگزاری نمایشگاه را اقدامی مهم در جهت آشنایی افراد با همدیگر و تکمیل زنجیره های مختلف دانش بنیان در رشته های تولیدی صنعتی خدماتی و کشاورزی برشمرد.

وی اقبال مردم خصوصاً جوانان به نمایشگاه اینوتکس را نشانه علاقمندی قشر تحصیل نموده و جوان کشور به حوزه دانش بنیان برشمرد و اضافه کرد: این حضور می تواند باعث گفتگو در حوزه های مختلف دانش بنیان گردد.

در مورد حمایت مجلس از شرکت های دانش بنیان نیز گفت: در گذشته مجلس با تصویب قوانین ایجاد معافیت های مالیاتی و پیگیری تشکیل صندوق های حمایت به شرکت های دانش بنیان یاری نموده است. در بودجه 1401 نیز احکام مناسبی برای تقویت شرکت های دانش بنیان در نظر گرفته شده و مجلس نظارت بر اجرای این احکام را پیگیری خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "یزدی خواه: مجلس به پیشبرد اهداف شرکت های دانش بنیان یاری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یزدی خواه: مجلس به پیشبرد اهداف شرکت های دانش بنیان یاری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید