همایشها و نمایشگاه ها

تشریح اهداف نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران، برگزاری نشست های توسعه استارتاپی و جذب سرمایه گذار، تهران برند گردشگری خواهد شد

پرهام جانفشان، مدیر کل میراث فرهنگی گردشگری استان تهران در تبادل نظر با دیده بان گردشگری از اهداف هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته در استان تهران سخن گفت و تاکید نمود: هدف ما برند شدن تهران در بخش گردشگری و توریستی است.

20 بهمن 1402

همایش ارتباط ادبیات و علوم بینارشته ای برگزار می شود

به گزارش خبرنگاران، این همایش به مناسبت فرا رسیدن روز قلم و با مشارکت مؤسسه فرهنگی هنری راوی قلم زرین برگزار می شود و طی آن موضوعاتی نظیر سینما و ادبیات، فلسفه و ادبیات، جامعه شناسی و ادبیات، هنرهای نمایشی و ادبیات و مطالعه زنان و ادبیات با حضور برترین...

12 تیر 1402

گردشگری منجر به ایجاد سرمایه، توسعه و اشتغال می گردد

سرپرست فرمانداری سلسله گفت: صنعت گردشگری می تواند در بلندمدت منجر به ایجاد سرمایه، توسعه و اشتغال گردد و باید با حساسیت ویژه موارد مربوط به این بخش دنبال گردد.

6 بهمن 1401

ب ام و آفتاب پرست در نمایشگاه CES 2022 رونمایی شد

ب ام و آفتاب پرست از سوی این خودروساز باواریایی در نمایشگاه CES 2022 در لاس وگاس آمریکا با قابلیتی مجذوب کننده رونمایی شد.

21 دی 1401

رزرو هتل مقرون به صرفه ، از چه مکانی استفاده و از چه مکانی بپرهیزیم؟

همانطور که من عاشق اقامتگاه ها و هتل های مقرون به صرفه قیمت هستم، چیزی در خصوص هتل های لوکس صادق است: اتاق های تمیز، تخت خواب راحت، میز، دوش خوب و قوی و صابون مایع برای استفاده کردن. آن ها ساکت، آرام بخش و قابل تمدید در دنیا هستند. اما لوکس ها گران هستند....

17 دی 1401

یوز ایرانی در نگارخانه سرو به نمایش گذاشته شد

نمایشگاه عکس و طراحی نقاشی یوز ایرانی همزمان با چهارم دسامبر روز جهانی یوزپلنگ در نگارخانه فرهنگسرای سرو افتتاح شد.

13 آذر 1401

ارادات به ساحت امام حسین (ع) در شعر شاعران سیستان و بلوچستان

دومین هنرواره ادبی با نام امام حسینی ازمی مراگش در ایرانشهر برگزار گردید.

27 مهر 1401

خوش شانس ها آماده باشند ، نتایج قرعه کشی طرح های فروش ایران خودرو چه زمانی اعلام می گردد؟

قرعه کشی دو طرح فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات ایران خودرو، امروز با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی، در سالن کنفرانس بازاریابی و فروش این شرکت برگزار می گردد.

18 مهر 1401

تورم در آرژانتین؛ مردم لباس خود را می دهند غذا تحویل می گیرند!

آرژانتینی ها در اعتراض به تورم بالا و دستمزد های پایین در پلازا د مایو در بوئنوس آیرس یک نمایشگاه مبادله کالایی برگزار کردند.

12 مهر 1401

تصاویر ملاقات معاون رئیس جمهوری با رافائل گروسی

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران با رافائل گروسی، مدیر کل آژانس ملاقات کرد.

6 مهر 1401

برگزاری تورهای فناوری در سیزدهمین نمایشگاه فناوری نانو

گروه ترویج و فرهنگ سازی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و بنیاد آموزش فناوری نانو، در سیزدهمین نمایشگاه فناوری نانو در تاریخ 9 الی 12 مهرماه اقدام به برگزاری تورهای فناورانه خواهد نمود.

4 مهر 1401

چوقا میراث ماندگار بختیاری

چوقا یا چوخا، بالاپوش مردان ایل بختیاری است که بلندای چوقا تا زیر زانو است و این بالاپوش دکمه، آستین و یقه ندارد.

22 شهریور 1401

مکان های مجذوب کننده برای گردشگری در تفلیس

گردشگری در تفلیس مرکز کشور گرجستان رونق بسیار زیادی دارد، شهری که توانسته با جاذبه های دیدنی فراوانش گردشگران بسیاری را مجذوب خود کند. تفلیس آثار تاریخی بسیاری را از دوران شوروی در خود جای داده و با غذاهای لذیذش دل گردشگرانی را که به این شهر سفر می نمایند،...

13 شهریور 1401

جدول پلی آف لیگ NBA تکمیل شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، امروز (شنبه) 27 فروردین برابر با 16 آوریل در انتها بازی های مرحله پلی این لیگ بسکتبال NBA که با صعود تیم پلیکانز به عنوان آخرین تیم به پلی آف همراه شد، جدول برگزاری بازی های مرحله پلی آف این رقابت ها نیز تکمیل شد.

30 تیر 1401

بلیت کنسرت همایون شجریان به بازار سیاه رسید

فروش اینترنتی بلیت کنسرت همایون شجریان که قرار بود از ساعت 17 روز یکشنبه 22 خرداد شروع گردد، به دلیل استقبال زیاد مخاطبان دچار مشکل شد. در شرح ماجرا گفته اند ایراد فنی است و سایت فروش تاب و تحمل حجم بالای مراجعه کاربران را نداشته است. اتفاقی که معمولا در...

27 تیر 1401

شروع تور اروپایی امیر قطر پس از سفر به تهران

امیر قطر در شروع تور اروپایی خود که شامل چندین کشور می باشد، وارد لیوبلیانا، مرکز اسلوونی شد.

11 تیر 1401

یزدی خواه: مجلس به پیشبرد اهداف شرکت های دانش بنیان یاری می نماید

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در بازدید از نمایشگاه اینوتکس 2022 گفت: در بودجه 1401 احکام مناسبی برای تقویت شرکت های دانش بنیان در نظر گرفته شده است.

4 تیر 1401

برترین زمان سفر به دنیای جادویی هری پاتر

رداهای خود را بپوشید، چمدانتان را جمع کنید و آماده سفر به دنیای جادوگری شوید. کلاه گروه بندی در هاگوارتز در انتظار شما است.

27 خرداد 1401

برگزاری مراسم آیینی پیشواز بهار موزه میراث روستایی گیلان

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان از اجرای برنامه آیینی و سنتی پیشواز از بهار و چهارشنبه سوری در محل موزه میراث روستایی گیلان خبر داد.

29 اردیبهشت 1401

دعوت از خیران و مردم برای شرکت در پویش ملی نذر کتاب

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از خیران و مردم برای شرکت در پویش ملی نذر کتاب همزمان با نمایشگاه مجازی کتاب تهران دعوت کرد.

7 اردیبهشت 1401
تعداد: (54)