6 تغییر اساسی در آپدیت تازه اینستاگرام

به گزارش وبلاگ کارسیس، ما برای هر بار به روز رسانی ورژن های اینستاگرام هزینه پرداخت می کنیم (حجم اینترنت) اما؛ بعضی حتی نمی دانیم با ورژن قبلی چه فرقی نموده است! کسب و کار در اینستاگرام باعث شده تا این اپلیکیشن قله جدیدی را سال جاری فتح کند. طبق گزارش سوشال مدیا تودی، استفاده از هشتک تبلیغات (#AD) نسبت به سال 2018 افزایش 33 درصدی داشته است.

6 تغییر اساسی در آپدیت تازه اینستاگرام

بخریم یا بسازیم؟

طبق درخواست کاربرهای اینستاگرام، توجه به افزایش بازاریابی بیشتر شده است. اکنون کاربرها می توانند با تگ کردن آپشنی به نام shopping for creators اطلاعات تکمیلی مربوط به آن محصول را شرح دهند. تیم اینستاگرام صفحه ای راه اندازی نموده اند به نامshop @ که مختص به کسب و کارهای کوچک و بعلاوه فراوری نماینده ها است. این صفحه در استوری های خود از صفحه های مالی تبلیغ می نماید. این برترین روش برای ترغیب کردن شرکت ها به داشتن صفحه اینستاگرامی است. صفحه creators@ برای معرفی صفحه هایی است که کمتر از 1000 دنبال نماینده دارند و در اشتراک گذاری نکات، ترفندها و توزیع محصولات فعالیت می نمایند.

دیگر اکسپلورمان درهم برهم نخواهد بود

یکی از برترین آپشن هایی که اینستاگرام در سال 2019 در به روز رسانی های خود قرار داد، طبقهبندی موضوعات در اکسپلور بود. هر موضوعی مانند ورزش، دکوراسیون، آرایشی و بهداشتی، عکاسی، حیوانات و .... طبقه بندی شده است و با انتخاب هر کدام در اکسپلور فقط محتواها از جمله فیلم، عکس و کپشن مربوط به آن موضوع بارگیری خواهد شد.

خرید اینستاگرامی

این آپشن در مارس 2019 به اینستاگرام اضافه شد و یکی از آپشن هایی بود که اینستاگرام را به پله صعودی هل داد. به جای اینکه برای خرید، مجله در درست بگیریم یا در سایت های مختلف جستوجو کنیم و به پاساژ برویم، می توانیم در اینستاگرام از سایت های مالی خرید کنیم باید به این نکته توجه داشته باشیم که بعد از یکبار خرید کردن، اطلاعات شما برای خریدهای بعدی در این اپلیکیشن ذخیره می گردد.

اینستاگرام کنترل را به دست کاربر اصلی می دهد

طبق بیانیه منتشر شده از اینستاگرام: شما می توانید هرگونه خدمات شخص ثالثی را که دیگر نمیخواهید به حساب اینستاگرامتان دسترسی داشته باشد را متوقف و حذف کنید. وقتی که شما این کار را انجام دهید شخص ثالث دیگر نمی تواند حساب کاربری شما را آنالیز کند و اطالاعات حساب شما برای خودتان محفوظ و دیگر در اختیار او قرار نخواهد گرفت.

IGTV تمام قد می گردد

همواره نباید آپشن های به وجود آمده در ورژن نو بزرگ و انقلابی باشد بلکه؛ بعضی اوقات تغییراتی کوچک می تواند خیلی موثرتر از ایجاد یک آپشن نو باشد. کلیپ های IGTV را از این پس می توانید در میزان تمام صفحه موبایل خود نگاه کنید، همین.

مخفی کردن لینک ها در اینستاگرام

اینستاگرام در حال تست یک آپشن نو است که در آن لینک هایی مانند تعداد پست ها مخفی می گردد و دیگر قابل رویت نیست. این دقیقا آپشنی است که در فیسبوک گذاشته شد و اتفاقا مورد استقبال کاربرها هم نهاده شد.

در این زمینه بخوانید:

دیپ فیک؛ دروغ تکنولوژی یا ابزار تفریح؟

7 نکته درباره دهه هفتادی های دانشگاه شریف که مچ ترامپ را خواباندند!

10 نکته درباره شیائومی می میکس آلفا؛ موبایلی از جنس نمایشگر و دوربین عجیب 108 مگا پیکسلی!

منبع: ایرنا زندگی

به "6 تغییر اساسی در آپدیت تازه اینستاگرام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 تغییر اساسی در آپدیت تازه اینستاگرام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید