والیبال

قهرمان لیگ برتر والیبال ایران معین شد

تیم های والیبال شهداب یزد و لبنیات هراز آمل در فینال لیگ برتر والیبال مردان از ساعت 18 در سالن فدراسیون والیبال به مصاف هم رفتند. در خاتمه این ملاقات شهداب یزد از عنوان قهرمانی فصل قبل خود دفاع کرد و دومین قهرمانی پیاپی خود را به دست آورد.

17 اسفند 1401

روز پایانی دوره پیشرفته مربیگری والیبال برگزار گردید، تمرینات ساده و عجیب همین

روز سوم و پایانی دوره بین المللی تخصصی و پیشرفته مربیگری والیبال با تدریس ویتال هینن برگزار گردید.

26 خرداد 1401

جزییات تعطیلی های سراسری ورزش ایران از 21 اسفند، تهران از محدودیت حداکثری خارج شد

بر اساس آخرین اعلام رنگ بندی شهرهای کشور، شرایط محدودیت و تعطیلی فعالیت رشته های ورزشی به گونه ای است که شدیدترین محدودیت ها از 148 شهر طی هفته گذشته به 99 شهر با شرایط قرمز کاهش یافته است و در 186 شهر شاهد ممنوعیت فعالیت مشاغل ورزشی گروه 3 هستیم.

4 خرداد 1401

مروری بر فراز و نشیب های ورزش فارس در سال 1400

خبرنگاران/فارس ورزش فارس در دومین سال شیوع ویروس کرونا، اتفاقات بسیار خوب و کم نظیری را تجربه کرد اما از نقاط تاریک و اتفاقات تلخ نیز مصون نبود.

31 اردیبهشت 1401

انگیزه سایپا برای رهایی از قعر ، جوانان سپاهان می درخشند

به گزارش خبرنگاران، دو تیم سپاهان و سایپا در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر والیبال از ساعت 17 عصر روز یکشنبه در استادیوم 25 آبان اصفهان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

10 اردیبهشت 1401

والیبال قهرمانی آسیا، ایران به فینال رسید و جهانی شد، مصدومیت عجیب بازیکن تیم ملی!

تیم ملی والیبال ایران با پیروزی مقابل چین به فینال رقابت های قهرمانی آسیا رسید و حضور خود در مسابقات قهرمانی دنیا 2022 را قطعی کرد.

31 شهریور 1400

با وجود ناجوانمردی AFC درخشیدیم ، بیشترین سهمیه تاریخ را داریم

وزیر ورزش و جوانان در حاشیه رونمایی از تندیس قهرمانان گفت: با وجود ناجوانمردی کنفدراسیون فوتبال آسیا در مسابقات درخشیدیم.

4 مرداد 1400

آغاز ضعیف تیم نا آماده

دلمان برای بازی های والیبال تنگ شده بود، اما افسوس که این دلتنگی با یک باخت غیرمنتظره سنجاق شد. ایران در نخستین بازی خود در لیگ ملت ها با نتیجه 3 بر صفر مغلوب ژاپن شد.

27 خرداد 1400

دستمزد سرمربی روس تیم ملی والیبال معین شد

ولادیمیر آلکنو در تیم های تورز فرانسه، دینامو و زنیت کازان روسیه مربیگری کرده و مدتی هم سرمربی تیم ملی والیبال روسیه بوده است. قهرمانی المپیک، قهرمانی جام جهانی، قهرمانی لیگ جهانی، قهرمانی جام ملت های اروپا، 5 قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا، یک قهرمانی...

20 آذر 1399