آغاز ضعیف تیم نا آماده

به گزارش وبلاگ کارسیس، دلمان برای بازی های والیبال تنگ شده بود، اما افسوس که این دلتنگی با یک باخت غیرمنتظره سنجاق شد. ایران در نخستین بازی خود در لیگ ملت ها با نتیجه 3 بر صفر مغلوب ژاپن شد.

آغاز ضعیف تیم نا آماده

به گزارش وبلاگ کارسیس به نقل از روزنامه وبلاگ کارسیس ، این نتیجه نشان می دهد ژاپن را دست کم گرفتیم؛ آن هم در شرایطی که ژاپنی ها میزبان المپیک توکیو هستند و حدود 50 روز دیگر این رویداد عظیم را در کشورشان برگزار می نمایند. در واقع بدون آن که بازی تدارکاتی خوبی داشته باشیم، به مصاف یک تیم آماده رفتیم. ژاپن جزو اولین تیم هایی بود که برای المپیک و لیگ ملت های والیبال خود را آماده کرد و با بازی تدارکاتی هماهنگی بین بازیکنانش را به وجود آورد. این درحالی است که تیم ملی ایران بدون هیچ بازی تدارکاتی پا به این رقابت ها گذاشت. حاصلش هم شد نتایجی که در زیر می بینید:

ست اول 25-19 به سود ژاپن

ست دوم 25-22 به سود ژاپن

ست سوم 26-24 به سود ژاپن

بلند قامتان ایران با ترکیب سید محمد موسوی، امیر غفور، میثم صالحی، محمد طاهر وادی، علی اصغر مجرد و میلاد عبادی پور (کاپیتان) مقابل تیم ملی ژاپن ظاهر شد، اما عدم شناخت کافی آلکنو از تیم ملی و عدم هماهنگی بازیکنان باعث شد ایران در این بازی عملکرد خوبی نداشته باشد و با نتیجه سنگین 3 بر صفر شکست بخورد. با این حال انتظار می رود همانطور که در بازی دیروز ست به ست بهتر شدیم در جریان بازی های لیگ ملت ها هم بازی به بازی بهتر شویم و در ادامه کار به نتایج بهتری دست پیدا کنیم.

تیم ملی والیبال امروز در دومین بازی خود از ساعت 14 و 30دقیقه به وقت تهران به مصاف روسیه می رود. تقابل الکنو با تیم سابقش می تواند جذابیت های این بازی را دوچندان کند.

عابدینی قرنطینه شد

رضا عابدینی در ابتدای ست دوم بازی ایران - ژاپن به دلیل بالابودن دمای بدنش (38 درجه) تا معین شدن نتیجه تست کرونا به اتاق ایزوله رفت. نتیجه تست آنتی ژن او که در ابتدای بازی گرفته شده بود، منفی بوده ولی به دلیل داشتن تب 38 درجه روانه اتاق ایزوله شد تا تحت آزمایش PCR قرار بگیرد.

سرماخوردگی معروف

تیم ملی دیروز درحالی به مصاف ژاپن رفت که فقط یک پاسور در ترکیب خود داشت و خبری از کاپیتان سعید معروف نبود. به گفته محمدرضا داورزنی، معروف به دلیل سرماخوردگی این بازی را از دست داد. البته خبر خوب این است که تست کرونای کاپیتان تیم ملی منفی بوده و معروف به محض بهبودی می تواند در ترکیب تیم ملی بازی کند.

مازیار فیروزی - گروه ورزش / روزنامه وبلاگ کارسیس

منبع: جام جم آنلاین

به "آغاز ضعیف تیم نا آماده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز ضعیف تیم نا آماده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید