بازگشت پرسپولیسی رکورددار دریافت پول قرارداد بعد از 43 سال به ایران!

به گزارش وبلاگ کارسیس، مسیح مسیح نیا، مدافع وسط تیم ملی در بازی های آسیایی 1974 تهران و پدیده آن روزگار فوتبال کشورمان بود. مسیح مسیح نیا که مدت ها در کشور ایتالیا زندگی می نماید و همسر ایتالیایی دارد، 43 سال است به کشورمان نیامده است.

بازگشت پرسپولیسی رکورددار دریافت پول قرارداد بعد از 43 سال به ایران!

به گزارش وبلاگ کارسیس، طرفداری نوشت: مسیح مسیح نیا دی ماه سال جاری بعد از 43 سال به کشورمان برخواهد گشت.

مسیح نیا رکورددار رقم قرارداد مالی در لیگ تخت جمشید است، او در سال 1353 با مبلغ کلان آن دوران یعنی 300 هزار تومان از پرسپولیس جدا شده و به تیم فوتبال ابومسلم مشهد پیوست.

مسیح نیا که در ایتالیا زندگی خوبی دارد و مهندس معماری است در سال 58 زمانی که تنها 28 سال داشت از ایران خارج شد و از زمانی که از ایران رفته است دیگر هیچ گاه به کشورمان برنگشته است و حالا بعد از طی این مدت زمان طولانی دلش هوای کشورمان را نموده است.

مسیح نیا به جز قهرمانی با تیم ملی در بازی های آسیایی 1974 تهران با تیم ملی فوتبال جوانان هم عنوان قهرمانی در مسابقات فوتبال سال 1973 را به دست آورده است.

او در پرسپولیس با نفراتی مثل مرحوم جعفر کاشانی و جواد الله وردی در دفاع میانی همبازی بود. فوتبال ایران حتی اگر 43 سال از ستاره های قدیمی خودش بی خبر باشد باز هم خاطره روزهای خوب درخشش آنها را فراموش نخواهد کرد.

منبع: همشهری آنلاین

به "بازگشت پرسپولیسی رکورددار دریافت پول قرارداد بعد از 43 سال به ایران!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت پرسپولیسی رکورددار دریافت پول قرارداد بعد از 43 سال به ایران!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید