تشریح اهداف نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران، برگزاری نشست های توسعه استارتاپی و جذب سرمایه گذار، تهران برند گردشگری خواهد شد

به گزارش وبلاگ کارسیس، پرهام جانفشان، مدیر کل میراث فرهنگی گردشگری استان تهران در تبادل نظر با دیده بان گردشگری از اهداف هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته در استان تهران سخن گفت و تاکید نمود: هدف ما برند شدن تهران در بخش گردشگری و توریستی است.

تشریح اهداف نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران، برگزاری نشست های توسعه استارتاپی و جذب سرمایه گذار، تهران برند گردشگری خواهد شد

جانفشان گفت: مهمترین خبر این است که ما دنبال برند کردن استان تهران در بخش گردشگری کشور و جذب حداکثری گردشگران داخلی و خارجی با بهره گیری از جاذبه های تاریخی، تفریحی، طبیعی و ...هستیم.

ضمن اینکه توسعه زیرساخت ها و جذب سرمایه گذار در بخش گردشگری مطرح است و بعلاوه رونمایی از کتاب راهنمای صنایع دستی تجربه گرا نیز اتفاق بزرگ است که رقم میخورد.

وی ادامه داد: سال جاری نمایشگاه گردشگری با شعار گردشگری سبز و همسان با حفظ محیط زیست در سطح ملی برگزار می گردد. غرفه استان تهران نیز برنامه های متعددی در سالن 38b برگزار می نماید، از برگزاری نشست ها و کلاس های آموزشی در حوزه استارت آپ ها و صنایع خلاق برای متخصصین حوزه، تا برنامه های متنوع برای بچه ها با موضوع ایران قدیم گرفته و بعلاوه ایجاد فرصت های سرمایه گذاری تازه در استان تهران در بخش گردشگری.

جانفشان گفت: سومین کتاب از مجموعه های تخصصی استان تهران در بخش نمای صنایع دستی و گردشگری تجربه در بخش صنایع دستی به وسیله وزیر گردشگری مورد رونمایی قرار می گیرد.

ما در این غرفه کارگاه ها صنایع دستی مختص استان تهران را به وسیله هنرمندان بصورت زنده ، برگزار می کنیم و بعلاوه پروژه هایی که در این چند ساله در بخش زیرساخت اعم از هتل ها و مراکز تفریح و تفریحی و مجتمع های گردشگری مورد بهره برداری قرار گرفته، برای مردم به وسیله کلیپ و عکس تشریح می کنیم. این مهمترین برنامه هایی است که طی 4 روز در غرفه خواهیم داشت.

ضمن اینکه خبرنامه ای داریم که بصورت روزانه اخبار استان تهران و اتفاقات مهم گردشگری و نمایشگاه را در آن بصورت مکتوب منتشر می کنیم و در اختیار مردم قرار می دهیم.

منبع: گردشبان

به "تشریح اهداف نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران، برگزاری نشست های توسعه استارتاپی و جذب سرمایه گذار، تهران برند گردشگری خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشریح اهداف نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران، برگزاری نشست های توسعه استارتاپی و جذب سرمایه گذار، تهران برند گردشگری خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید