جاماندگان از دریافت یارانه ها بخوانند

به گزارش وبلاگ کارسیس، محمدرضا میرتاج الدینی در گفت و گو با ایسنا در شرح جلسه امروز کمیسیون برنامه و بودجه گفت: این جلسه با حضور پارسانیا رئیس سازمان هدفمندی یارانه ها درباره موضوع جاماندگان از دریافت تشکیل شد که پارسانیا گزارشی از پذیرفت کنندگان یارانه و کسانی که به ثبت نام احتیاج دارند، ارائه کرد.

جاماندگان از دریافت یارانه ها بخوانند

وی ادامه داد: طبق شرح رئیس سازمان هدفمندی یارانه ها، سایت سازمان هدفمندی یارانه ها تا آخر هفته جاری یا اوایل هفته آینده برای ثبت نام افراد جامانده از دریافت یارانه راه اندازی شده و سپس اطلاعات آنها به وسیله وزارت کار آنالیز می گردد. علاوه بر این طبق دستور رییس جمهوری، یارانه افرادی که نسبت به قطع یارانه و یا دهک بندی خود اعتراض دارند واریز می گردد.

میرتاج الدینی با بیان اینکه عمده گلایه نماینده ها به وزارت کار از عملکرد وزارت کار برای معین شاخص ها شاخص ها است، گفت: وزارت کار به گونه ای شاخص ها را معین نموده که افراد زیادی از دریافت یارانه حذف شده آن هم کسانی که جز دهک دهم نیستند پس باید اصلاح شاخص ها اجرا شده و تطبیق شاخص ها اصلاح گردد.

وی در سرانجام گفت که این کمیسیون هفته آینده از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای آنالیز موضوع نحوه ثبت نام جاماندگان از دریافت یارانه و معین معیارها و شاخص های حذف یارانه ها دعوت می نماید.

منبع: تجارت نیوز

به "جاماندگان از دریافت یارانه ها بخوانند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاماندگان از دریافت یارانه ها بخوانند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید