قلعه جنی کیش، خانه مخوف جن ها

به گزارش وبلاگ کارسیس، قلعه جنی ها در غربی ترین نقطه جزیره کیش قرار گرفته است. اگر بدانید کشتی یونانی دقیقا کجاست پیدا کردن آدرس این قلعه برای شما سخت نخواهد بود.

قلعه جنی کیش، خانه مخوف جن ها

در دل جزیره کیش قلعه متروکه و مهیبی به نام قلعه جنی های کیش وجود دارد که افسانه و داستان های زیادی در خصوص آن شنیده می شود. قلعه جنی ها یکی از جاذبه های گردشگری کیش است که در استان هرمزگان واقع شده است. برای افراد ماجراجو رفتن به این دره و شنیدن افسانه و داستان های ترسناک آن بسیار لذت بخش خواهد بود؛ البته مردم محلی شما را تا این مکان همراهی نخواهند کرد. گویا افسانه های محلی ریشه در واقعیت دارند! با وبلاگ کارسیس همراه باشید.

داستان های حضور جن در قلعه جنی های کیش

زمانی که به غروب خورشید نزدیک می شویم و کم کم آسمان نور خود را از دست می دهد، قلعه جنی های کیش نیز به محل وحشت آور و بسیار ترسناکی تبدیل می شود که داستان های آن دل ها را می لرزاند. افسانه و واقعیت های زیادی در خصوص این قلعه وجود دارد که از جمله آن می توان به داستان چهار سرباز اشاره نمود.

داستان چهار سرباز

در ابتدای قرن 40 هجری شمسی از این قلعه به عنوان پاسگاه کیش استفاده می شد. در طول شب صداهای خش خش و همهمه از اطراف و داخل قلعه به گوش می رسید و باعث شد سربازان و درجه داران به فکر ترک آن بیفتند. چهار سرباز برای کشیک در پاسگاه بودند. زمانی که سربازان دیگر می خواستند شیفت خود را با آن چهار سرباز عوض نمایند اجساد آن ها را سیاه و کبود یافتند. همین مسئله باعث شد که تمامی سربازان و درجه دران این قلعه را برای همواره ترک نمایند.

عروسی جن ها

این قلعه تا مدت ها متروکه مانده بود تا اینکه یک راننده تاکسی بعد از رساندن مسافر خود به کشتی یونانی در زمان انتظار برای بازگشت مسافر به قلعه جنی ها رفت. او در حوالی غروب افرادی را دید که برای مجلس عروسی دور هم جمع شده بودند و به جای پا سم داشتند! صحت این داستان ها هنوز دقیقا تعیین نیست اما این روایت ها بی علت گفته نشده است.

جاذبه های تماشای اطراف قلعه جنی ها

اگر به قلب جزیره کیش می روید تماشا جاذبه های دیگر کیش نیز خالی از لطف نیست. در این جزیره جاذبه های تاریخی فراوانی وجود دارد که در دل هر کدام رازی نهفته است. اگر به مطالب تاریخی گردشگری علاقه دارید، گورستان های قشم، بخشی از تاریخ کهن را بخوانید.

چگونه می توان به قلعه جنی ها رفت؟

بازدید از این قلعه به صورت رایگان وجود دارد اما باید اتفاقات ترسناک را به جان خریداری کنید. توصیه می کنیم در زمان غروب آفتاب به این قلعه نروید زیرا داستان هایی که از آن شنیده شده بیشتر به این زمان بازمی شود. این قلعه مسدود شده و می توان از میان بلوک رد شد و به آن رسید.

پیشنهاد مطالعه: برای تماشا مطالب بیشتر از گردشگری، اوج هیجان در پل های معلق ایران را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "قلعه جنی کیش، خانه مخوف جن ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قلعه جنی کیش، خانه مخوف جن ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید