بازسازی، نوسازی و تعمیرات ساختمان

آغاز بازسازی تیمچه صرافیان آباده

ایسنا/ براساس آخرین خبر و گزارش های منتشر گشته، آغاز بازسازی تیمچه صرافیان آباده صورت می گیرد.

3 آبان 1402

مجسمۀ خدای سه چهرۀ شب و جادو در ترکیه کشف شد

شهر باستانی کلندریس در سواحل دریای مدیترانه ترکیه در شهر مدرن آیدینجیک در استان مرسین واقع شده است. در شهر باستانی کلندریس، عملیات کاوش و بازسازی و حفاظت از سال 1987 بدون وقفه شروع شده است. محققان در مطالعات اجرا شده در امسال با هماهنگی وزارت فرهنگ و گردشگری...

30 مرداد 1402

بهترین رستوران های بروکسل، تجربه طعم هایی نو و ماندگار

باید اعتراف کنم که بروکسل یکی از شهر های لذیذ اروپاست! شاید بتوان گفت بعد از پاریس و لندن، بروکسل سومین شهر معروف اروپا برای رستوران گردی و تجربه خوردن غذاهای متنوع و خاص به شمار میرود. اگر شما قصد سفر به بروکسل را دارید، خیالتان راحت باشد که هرگز برای...

14 مرداد 1401

راهنمای سفر به بلگراد ؛ یک روز در شهر سفید صربستان

گشت و گذار در بلگراد از آن لذت هایی ست که به این راحتی ها از یادتان نمی رود و نمی توانید برای آن رقیبی پیدا کنید. در راهنمای سفر به بلگراد خبرنگاران همراه ما باشید تا به تماشای جاهای دیدنی بلگراد برویم.

12 مرداد 1401

کاربری کشاورزی زمینهای فلاورجان سدی در برابر سرمایه گذاران بخش گردشگری است

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، کاربری کشاورزی زمینهای فلاورجان سدی در برابر سرمایه گذاران بخش گردشگری است.

9 مرداد 1401

افزایش ساعت بازدید از عالی قاپو ؛ حمایت از گردشگری یا تخریب آثار تاریخی؟

دستور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برای افزایش ساعت بازدید از عالی قاپو به رغم استقبال گردشگران، انتقادهایی را نیز در بر داشته است.

28 خرداد 1401

تالارهای برتر اپرا در سراسر دنیا

اپرا آمیزه ای از موسیقی و نمایش است و از انواع فاخر موسیقی باستانی به شمار می رود.هنر اپرا روی صحنه هایی به اجرا درمی آید که ویژگی ها خاصی داشته باشند و قادر به نمایش گذاشتن تمامی عناصر این هنر باشکوه باشند. در دنیا چندین تالار اپرا با این ویژگی ها وجود...

20 خرداد 1401

رونمایی نماد شهر زیرزمینی نوش آباد

نماد مجموعه باستانی شهر زیرزمینی نوش آباد هم زمان با هفته صنایع دستی رونمایی می گردد.

15 اسفند 1400

یزد در بسیاری زمینه های میراث فرهنگی قطب مهم کشور است

ایرنا/ براساس سخنان وزیر میراث فرهنگی کشور، یزد در بسیاری زمینه های میراث فرهنگی قطب مهم کشور است.

27 بهمن 1400

سفر به کشور رومانی

رومانی کشوری در اروپای شرقی است که بخاطر منطقه ها جنگلی ترانسیلوانیا معروف است. شهر های قرون وسطایی آن مثل Sighisoara و کلیسا ها و قلعه های متعددی نیز در این کشور وجود دارد که برای بسیاری از گردشگران جذابیت دارد.

3 بهمن 1400

تحصیل در رشته معماری در کانادا 2022

سالها ست تحصیل در رشته معماری در کانادا جایگاه خود را در میان رشته های پرطرفدار مهندسی پیدا کرده است. تحصیل در رشته معماری کانادا شرایط و مدارکی نیاز دارد که در این بخش از سایت موسسه اعزام دانشجو لتسگو یونی به شرح آن پرداخته ایم.

26 دی 1400

کوشش هلال احمر برای تامین داروهای کمیاب

تهران (پانا) - رئیس جمعیت هلال احمر در بازدید سرزده از داروخانه مرکزی هلال احمر بر ضرورت تجهیز و نوسازی این داروخانه با هدف ارتقای کیفی خدمات به مراجعه کنندگان تاکید نمود.

15 دی 1400

اندیکا؛ محرومیت خفته در دل کوهستان

اندیکا دارای بکر ترین و زیباترین طبیعت ایران سرشار از ظرفیت های متنوع است، اما این منطقه به شدت از نبود امکانات رنج می برد.

22 آبان 1400

چندتا از معروف ترین جاذبه های بدروم؛ شهر بندری ترکیه، عکس

بدروم، یکی از برترین و مجذوب کننده ترین مقاصد گردشگری و شهر بندری واقع در استان موغله در ترکیه است.

25 مرداد 1400

سرنوشت سقف تاریخی نوتردام چه خواهد شد؟

دولت فرانسه در کوشش است که با بازسازی سقف کلیسای نوتردام پاریس، شکوه و جلال گذشته را به آن بازگردانند و به همین علت رقابتی بین المللی برای ارائه برترین طرح های معماری را راه اندازی نموده است. بنابر اعلام امانوئل مکرون، رئیس جمهور کشور فرانسه آن ها پذیرای...

19 مرداد 1400

پنج کشور سبز را بشناسید

وزوزک: هرچند امروزه بسیاری از مردم نگرش خود را نسبت به محیط زیست تغییر داده اند اما باز هم استفاده از وسایل سبز و کوشش برای حفاظت محیط زیست بایستی بسیار بیشتر گردد. کشورهایی که در اینجا آورده شده اند با اسم کشور پاک از آنها یاد می گردد. دانشمندان در دانشگاه...

17 مرداد 1400

اقدامات بنیاد کرامت رضوی به مناسبت دهه کرامت

خبرنگاران/خراسان رضوی مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی با اشاره به این که با تکیه بر تجربیات سال گذشته می توان برنامه های بیشتری در دهه کرامت سال جاری برگزار کرد، ساختار و برنامه های بنیاد کرامت رضوی به مناسبت دهه کرامت را تشریح کرد.

13 تیر 1400

آب جیره بندی می شود؟

با شروع فصل گرما و عطش سد ها در پی کاهش بارندگی ها در ایران، زمزمه بحران آب و کمبود منابع آبی به گوش می رسد، هرچند که طبق گفته های معاون راهبردی و نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برنامه ای برای جیره بندی آب در نظر گرفته نشده، اما بیش از...

31 اردیبهشت 1400

شروع اجرای طرح استقبال از بهار

شهردار کومله گفت: با توجه به نزدیک شدن ایام نوروز طرح استقبال از بهار شهرداری کومله به منظور فراهم کردن بستر مناسب برای آغاز سال جدید درمناطق مختلف سطح شهر اجرا می شود.

23 فروردین 1400

لوح تقدیر در پنجمین دوره جایزه جهانی خشت طلایی برای قلب طهران

خبرگزاری خبرنگاران- شهردار منطقه 12 پایتخت از دریافت لوح تقدیر توسط شهرداری این منطقه در پنجمین دوره جایزه جهانی خشت طلایی، برای تجربه احیای مشارکت جویانه قلب تهران در محور حکمروایی، برنامه ریزی و مدیریت شهری اطلاع داد.

6 اسفند 1399
تعداد: (31)