خودرو

تویوتا از موتور آمونیاک سوز رونمایی کرد: 165 اسب بخار قدرت، 90 درصد آلایندگی کمتر

در شرایطی که دانشمندان برای مقابله با گرمایش جهانی به توسعه خودروهای الکتریکی بر پایه باتری یا پیل سوختی می اندیشند، تویوتا با رونمایی از موتو پاک آمونیاک سوز، راه چاره دردسترس تری را پیشنهاد داده است.

9 اردیبهشت 1403

دریاچه کوه گل، طبیعت تماشایی شهرستان سی سخت

پس از گذر از جاده بی نظیر یاسوج به سمت شهر سی سخت می رویم، این دریاچه زیبا در شمال شرقی سی سخت قرار گرفته است و فاصله آن تا سی سخت 8 کیلومتر است، که بخشی از آن را باید پیاده پیمود.

7 اسفند 1402

انتقاد سفارت چین از رفتار روسیه با گردشگران چینی

سفارتخانه مذکور در پیامرسان وی چت، نوشت که پنج تبعه چینی اواخر ماه گذشته میلادی سعی داشتند با خودرو از قزاقستان وارد روسیه شوند که پس از 4 ساعت رسیدگی، از ورودشان جلوگیری بعمل آمد و ویزا آنها لغو شد.

15 مرداد 1402

ب ام و؛ معرفی یک عینک فوق حرفه ای خوراک موتور سواران!

استفاده از نمایشگر هوشمند هدآپ به منظور نمایش اطلاعات کلیدی در نمای پیرامونی برای رانندگان، به ویژه موتورسیکلت سواران که در معرض خطر بیشتری هستند، کاملا منطقی است.

28 تیر 1402

مولتی میلیاردر ایرانی رسانه های دنیا را شگفت زده کرد، دارا خسرو شاهی راننده اوبر شد، عکس

دارا خسروشاهی در طول چند ماه، بدون آنکه شناسایی شده و خودش را معرفی کند، در قالب راننده، ده ها مسافر را در شهر سانفرانسیسکو جابجا کرد.

21 فروردین 1402

هتل کیرمان سیدرا لاکچری اند اسپا آلانیا؛ یکی از اقامتگاه های شیک و لوکس در ترکیه

هتل کیرمان سیدرا لاکچری اند اسپا از هتل های شیک و لوکس در شهر ترکیه است. این هتل پنج ستاره جزو بی نظیرترین هتل های منطقه به شمار می رود و سالانه مسافران زیادی از نقاط مختلف دنیا برای اقامتشان انتخاب می نمایند.

6 فروردین 1402

عکس ، این اقدام حین رانندگی 6 برابر مصرف الکل خطر دارد!

دیجیاتو نوشت: در مقایسه با سایر عوامل حواس پرتی در پشت فرمان، ارسال پیامک مسئله ای است که به سختی می توان آن را کنترل کرد.

1 فروردین 1402

گدایی پرحاشیه با کفش پاشنه صناری

دختر یکی از آخرین بازمانده های خاندان قاجاری بیاید سر یکی از خیابان های معروف شهر بیایستد و گدایی کند، برای خیلی از آدم های شهر، که اصل و نسب این دختر و خانواده و اجدادش را می شناختند، تازگی داشت.

1 اسفند 1401

نخستین زن سعودی به ایستگاه فضایی بین المللی می رود

با اعلام شدن لیست کامل سرنشینان ماموریت اسپیس ایکس، نام دو فضانورد عربستان سعودی از جمله نخستین زن به چشم می خورد.

25 بهمن 1401

ب ام و آفتاب پرست در نمایشگاه CES 2022 رونمایی شد

ب ام و آفتاب پرست از سوی این خودروساز باواریایی در نمایشگاه CES 2022 در لاس وگاس آمریکا با قابلیتی مجذوب کننده رونمایی شد.

21 دی 1401

سفر با کوله پشتی به بهترین دیدنی های آسیا

کشورهای جنوب شرقی آسیا دارای تمدن باستانی و فرهنگ غنی، هستند. شاید خیلی از این کشورهای بی نظیر برای جهانگردی تا قبل از دهه 60 میلادی، هنوز برای مردم جهان شناخته شده نبودند. به لطف به وقع پیوستن جنبش ضد فرهنگی در دهه 60 میلادی بود که سیل جهانگرد به سوی این...

16 دی 1401

سایپا مجوز افزایش قیمت چند محصول خود را دریافت کرد؛ فروش فوق العاده 2 محصول سایپا با قیمت تازه

گروه خودروسازی سایپا، در حالی از صبح امروز (شنبه) برای دومین هفته متوالی طرح فروش فوق العاده دو محصول وانت 151 و کوییک پلاس اتوماتیک را اجرایی می نماید که قیمت این محصولات نسبت به عرضه های قبلی آن ها افزایش داشته است، سایپا در این رابطه ضمن تاکید بر اینکه...

19 آذر 1401

معروف ترین مرسدس بنز دنیا هم تن به تغییر داد ، عکس

مرسدس بنز در ادامه روند هیبریدی سازیِ محصولات خود،بعد از AMG GT 63 و C63، به سراغ فول سایزترین سدان خود رفته است.

16 آذر 1401

بازار سیاه فروش وام های ازدواج و فرزندآوری در فضای مجازی

یکی از چالش های اساسی که همیشه پیش روی جوانان برای دریافت وام ازدواج قرار گرفته است، مانع همیشگی ضمانت است. موضوعی که خیلی از آن ها را به سمت و سوی بازار سیاه خرید و فروش وام های ازدواج و فرزندآوری می کشاند.

8 آبان 1401

خوش شانس ها آماده باشند ، نتایج قرعه کشی طرح های فروش ایران خودرو چه زمانی اعلام می گردد؟

قرعه کشی دو طرح فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات ایران خودرو، امروز با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی، در سالن کنفرانس بازاریابی و فروش این شرکت برگزار می گردد.

18 مهر 1401

انتقاد عضو شورای شهر از بدقولی خوردوسازان در واگذاری اتوبوس ، تحویل 1200 اتوبوس به شهرداری تهران چه شد؟

قرارداد 900 دستگاهی با یک شرکت و قرارداد تامین 300 دستگاه اتوبوس با شرکت دیگری از سوی دولت برای اتوبوس های تهران بسته شده است، اما تا امروز تعداد خودروی تحویل داده شده بسیار کم است.

15 مهر 1401

چه چیزهایی را نباید با سرکه تمیز کرد؟

تهران (پانا) - برای پاک کردن و تمیزکردن بسیاری از سطوح و وسایل می توان از سرکه استفاده کرد، اما سرکه برای بعضی وسایل مضر است که نباید از آن استفاده کرد.

28 مرداد 1401

بهترین جاهای دیدنی ونزوئلا

سواحل زیبای کارائیب، قله های کوه های آند، باتلاب ها و تل ماسه ها، ونزوئلا را به کشوری متفاوت و فوق العاده زیبا تبدیل کرده اند. این کشور گرمسیری، تنوع زیستی زیادی دارد و از جمله کشورهای برجسته قاره آمریکا محسوب می شود.

23 مرداد 1401

قیمت آریزو 6 پرو منصفانه است؟

خبرنگاران- آریزو 6 پرو تازه ترین سدان چینی در بازار ایران است که مدیران خودرو آن را یک میلیارد و 60 میلیون تومان ناقابل می فروشد. مشخصات فنی آریزو 6 پرو نشان می دهد نسبت به نسخه قبلی یعنی آریزو 6 شاهد هیچ ارتقایی نیستیم و سروشکل آن به جز چند تفاوت جزئی مثل...

16 مرداد 1401

آنالیز ب ام و M1؛ یک سوپر استار تمام عیار

در اواخر دهه هفتاد ب ام و برای ساخت یک سوپر اسپرت احتیاج به شریکی باتجربه داشت که بتواند با اتکای به دانش و مهارت آن، محصولی تازه بسازد و این شروع ماجرای ساخت ب ام و M1 بود.

8 مرداد 1401
تعداد: (94)