اظهارات جنجالی شجاع خلیل زاده علیه رسول پناه روی آنتن زنده صداوسیما

به گزارش وبلاگ کارسیس، مدافع سابق پرسپولیس گفت: رسول پناه به من گفت می توانی پول رضایتنامه ات را بدهی و بروی! همین الان 3 میلیارد از پرسپولیس طلب دارم. 30 سالم شده بود، کی باید پول درمی آوردم؟

اظهارات جنجالی شجاع خلیل زاده علیه رسول پناه روی آنتن زنده صداوسیما

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ کارسیس، شجاع خلیل زاده مدافع سابق پرسپولیس در برنامه فرمول یک گفت: همه چیزم را مدیون پرسپولیس و طرفدارانش هستم.یک درصد مقصر جدایی ام نبودم و این را نزدیکانم می دانند.

وی اضافه نمود: قرار نبود عکسی که لوگوی الریان را به اصرار بوس نموده بودم، پخش گردد. من لوگوی پرسپولیس را با عشق بوس کردم ولی بیرونم کردند. امیدوار بودم رسول پناه زودتر برود که در پرسپولیس بمانم.

خلیل زاده تاکید نمود: رسول پناه به من گفت می توانی پول رضایتنامه ات را بدهی و بروی!همین الان 3 میلیارد از پرسپولیس طلب دارم. 30 سالم شده بود، کی باید پول درمی آوردم؟از طرفداران پرسپولیس عذرخواهی می کنم و امیدوارم بازهم قهرمانی را جشن بگیرند.

وی در باره زدن واکسن کرونا در قطر اضافه نمود: من و همسرم واکسن زدیم؛ مثل تمام بازیکنان لیگ قطر.با مهرداد میناوند رفت و آمد خانوادگی داشتم و از فوتش ناراحت شدم.قطر چون آلودگی ندارد پوستم شفاف شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "اظهارات جنجالی شجاع خلیل زاده علیه رسول پناه روی آنتن زنده صداوسیما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اظهارات جنجالی شجاع خلیل زاده علیه رسول پناه روی آنتن زنده صداوسیما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید