سفر به شهرهای روسیه و سفری کوتاه به دیدنی های کمتر آشنا

به گزارش وبلاگ کارسیس، روسیه با قدمتی کهن و تاریخی پر نشیب و فراز توانسته یکی از کشورهای تراز اول آسیا در جذب جهانگرد شناخته گردد و سالانه مورد بازدید گردشگران تور روسیه از سراسر جهان باشد . روسیه با وسعت خود توانسته موزه ای باشد از زیباترین قلعه ها، معروف ترین پارک ها ، زیباترین کوهستان ها. این کشور با پتانسیل بالای و توانای خود توانسته یکی از نقاط استراتژی و کلیدی برای آژانس های مسافرتی محسوب گردد و به خوبی مقصدی عالی و پر زرق و برق برای تورهای مسافرتی بین المللی محسوب گردد. در ادامه دیدنی های تور روسیه به سفر به شهرهای روسیه اشاره خواهیم کرد.

سفر به شهرهای روسیه و سفری کوتاه به دیدنی های کمتر آشنا

مطالب مرتبط :

تور روسیه

جام دنیای 2018 روسیه

1) خط آهن سیبری

این راه آهن یکی از طولانی ترین مسیر های راه آهن در سراسر دنیا در دیدنی های تور روسیه است .این راه آهن کلاسیک و خاص مسیر خود را از مسکو شروع می نماید و در خاتمه به شهر ولادی وستک ختم می شود. این شهر نزدیک ترین مرز زمینی روسیه با کشورهای چین و کره شمالی به شمار می آید .استفاده از قطار در مسافرت های زمینی از متداول ترین روش های سفر در روسیه است. این قطار کلاسیک و مجذوب نماینده واگن های خود را در سه دسته بندی، کوپه های درجه اول، درجه دوم و درجه سوم در اختیار گردشگران و تورهای مسافرتی قرار می دهد. در کوپه های لوکس می توانید در زمان سفر نموده و به یک قرن پیش بروید و از حمام و دستشویی های اختصاصی و مبلمان ویژه در کوپه قطار بهره مند شوید.

2) کوهستان Elbrus

این کوهستان در جنوب روسیه واقع شده و در حدود 5642 متر ارتفاع دارد و یکی از ویژه ترین کوهستان های منطقه به شمار می آید. این کوهستان در واقع حاصل فوران های آتشفشانی است و هر ساله جمع عظیمی از کوهنوردان را در قالب تورهای طبیعت گردی به سمت خود جذب می نماید. گردشگران می توانند با استفاده از کابین های هوایی تا ارتفاع 3800 متری این کوهستان سفر نمایند و از مجذوب نمایندهیت های زیبای آن و منظره ها خاصش در سفر به شهرهای روسیه لذت ببرند.

3) دره Geysers

این دره در ضلع شرقی روسیه قرار گرفته و از نظر وسعت دومین چشمه آب گرم بزرگ در دنیا محسوب می شود. این دره اولین بار در سال 1941 به وسیله یک دانشمند محلی کشف شد و از آن موقع تا به حال مورد توجه تورهای یک روزه و بعلاوه تورهای طبیعت گردی قرار گرفته است و به عنوان یکی از نقاط اصلی در جذب تورهای مسافرتی در شرق روسیه شناخته می شود.

4) جزیره Kizhi

این جزیره که در منطقه کارلیای روسیه واقع شده در امتداد دریای سفید قرار گرفته است و یکی از معروف ترین موزه های فضای باز در دنیا را در خود جای داده است. قدمت این منطقه به قرن 13 میلادی باز می شود و به نحوی می توان گفت ادغامی است جالب و قابل توجه از فرهنگ های شرق و غرب. این موزه کلیسایی فوق العاده دیدنی را نیز شامل می شود . از دیگر مجذوب نمایندهیت های گردشگری این منطقه می توان به کلبه های چوبی و آسیاب های بادی آن اشاره نمود. این منطقه بین گردشگرانی که به مجذوب نمایندهیت های تاریخی علاقه نشان می دهند محبوبیت دارد و تورهای یک روزه ای برای سفر به این منطقه از جانب محلی ها به گردشگران ارائه می شود.

منبع: همگردی

به "سفر به شهرهای روسیه و سفری کوتاه به دیدنی های کمتر آشنا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به شهرهای روسیه و سفری کوتاه به دیدنی های کمتر آشنا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید