لبه صخره ای در چین که به آزمون شجاعت معروف بود تخریب شد

به گزارش وبلاگ کارسیس، هر ساله گردشگران بر لبه صخره ای معروف بر فراز دره ای در چین می رفتند تا شجاعت خود را نشان دهند و عکسی به یادگار بگیرند. این لبه پرتگاه مانند ترول تونگا در نروژ به یک جاذبه توریستی تبدیل شده بود و سالانه هزاران مسافر برای تماشا و عکس گرفتن از آن به آنیان در استان هنان می رفتند. اما مقامات چین تصمیم گرفتند این صخره را تخریب نمایند تا از حوادث احتمالی پیش گیری نمایند.

لبه صخره ای در چین که به آزمون شجاعت معروف بود تخریب شد

مقامات دولتی شرح دادند که این برآمدگی برداشته شد تا از بالا رفتن گردشگران از این لبه خطرناک برای گرفتن عکس جلوگیری نمایند. پیش از این هم در این محل، علائمی برای هشدار وجود داشت که شرح می داد این لبه ناپایدار است و سنگ شکاف دارد.

مقامات در مصاحبه ای اعلام کردند: بسیاری از مردم برای گرفتن عکس از صخره بالا می روند. خیلی خطرناک است، از ترس اینکه حادثه ای رخ ندهد، آن را تخریب کردیم.

حدود 22،000 نفر در یک نظرسنجی آنلاین موافق بودند که دولت حق داشت که این جاذبه توریستی طبیعی را از بین ببرد. در حالی که 7،300 نفر گفتند که این جاذبه باید دست نخورده می ماند.

بعضی از منتقدان معتقد بودند که تخریب این صخره راحت ترین کار برای مقامات چین بود و آن ها می توانستند اقدامات مؤثرتری را برای جلوگیری از رفتن گردشگران بر لبه این پرتگاه انجام دهند.

روزنامه مردمی، سخنگوی حزب کمونیست چین، گفت که این اقدام تقصیر گردشگران بی ملاحظه است.

سخنگوی این حزب گفت: به نظر می رسد که این سنگ به وسیله دولت محلی تخریب شده است. اما در واقع به وسیله آن گردشگران غیرمسئول ویران شد. این سنگ چه چیزی را آزمود؟ این لبه احساس مسئولیت دولت محلی و بعلاوه عدم احساس مسئولیت بعضی از گردشگران را که با جان خود بازی می کردند را آزمایش کرد. بی توجهی آن ها به قوانین را آزمود.

منبع: روزیاتو

منبع: فرارو

به "لبه صخره ای در چین که به آزمون شجاعت معروف بود تخریب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لبه صخره ای در چین که به آزمون شجاعت معروف بود تخریب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید