مد و زیبایی

پیراهن های ساحلی برای یک سفر تابستانه هیجان انگیز

فصل تابستان، برای سفرهای ساحلی و گشت و گذار در طبیعت، یک فصل خاطره انگیز خواهد بود. در این میان یکی از لباس هایی که می تواند خاطره تابستان را به یک خاطره خوش تبدیل کند پیراهن ساحلی زنانه است.

1 مرداد 1401

طرز تهیه ماسک صورت خانگی برای انواع پوست

ماسک صورت خانگی درمانی ست که پوست شما را مرطوب می نماید و درخشندگی می بخشد. هر ماسک با توجه به احتیاج پوست شما ویژگی های خاص خود را دارد. در این مقاله 10 دستورالعمل درست کردن ماسک صورت خانگی ساده و طبیعی را به شما شرح می دهیم تا به آرامی از پوست خود مراقبت...

20 خرداد 1401

همه آن چیزی که باید درباره لنزهای چشمی بدانید

تهران (پانا) - لنزی که برای چشمتان انتخاب می کنید باید با چشمتان هماهنگ باشد مثلا اگر چشمتان خشک است یا خیلی حساس، باید لنز متناسب خود را بهره ببرید.

27 فروردین 1401

بهترین هتل های ارزان سامارا؛ شهر مهم صنعتی در روسیه

سامارا یکی از شهرهای روسیه است که میزبان جام جهانی 2018 است؛ این شهر با پیشنهاد هتل های 3 ستاره و اقتصادی سفری ارزان را برای مسافرین خود فراهم می کند.

8 اسفند 1400

6 تغییر اساسی در آپدیت تازه اینستاگرام

ما برای هر بار به روز رسانی ورژن های اینستاگرام هزینه پرداخت می کنیم (حجم اینترنت) اما؛ بعضی حتی نمی دانیم با ورژن قبلی چه فرقی نموده است! کسب و کار در اینستاگرام باعث شده تا این اپلیکیشن قله جدیدی را سال جاری فتح کند. طبق گزارش سوشال مدیا تودی، استفاده...

19 مهر 1400

چند آمار مهم از اینستاگرام ، از مارپیچ حسادت تا نابود کننده وقت

زندگی امروز / اینستاگرام هم یکی از این شبکه ها است. در این گزارش به آنالیز آماری، معایب و تاریخچه اینستاگرام می پردازیم.

10 شهریور 1400

هتل لوتوس گرند دوبی، هتلی 4 ستاره و زیبا

هتل لوتوس گرند دبی به دلیل موقعیت مکانی خوب گزینه مناسبی برای افراد علاقمند به خرید با مارک های محبوب است.

16 آذر 1399

12 نکته برای دریافت عکس های زیباتر در پاییز

اکنون در پاییز قرار داریم، فصلی که بسیاری از شاعران برای آن شعر سروده اند و حتی برخی از آن به عنوان پادشاه فصل ها نام برده اند. در پاییز همه چیز حال و هوایی دیگری پیدا می نماید. برگ درختان زرد و نارنجی می گردد و هوای گرم تابستان رفته رفته سرد تر می گردد.

3 آذر 1399

دسترسی تولیدکنندگان غذا و دارو به نتایج آنالیز الکترونیکی

طبق اظهارات مسوول توسعه خدمات دیجیتال پروژه شبکه ملی آزمایشگاهی سازمان غذا و دارو، امکان دسترسی سریع و آسان تولیدکنندگان مواد غذایی، دارویی، آرایشی و بهداشتی، ملزومات و تجهیزات پزشکی به نتایج آزمون های نمونه های وارداتی و یا تولید داخل میسر شد.

11 آبان 1399

آشنایی با مناطق زیبا و گردشگری ترکمن صحرا

ترکمن صحرا جلگه ای رسوبی هموار است که از عقب نشینی دریای خزر و تجمع رسوب های رودهایی نظیر اترک و آق سو به وجود آمده است.

30 مهر 1399

معرفی تعدادی از جاذبه های توریستی کمتر شناخته شده ایران

ایران، سرزمین باستانی شگفت انگیزی است که نظیر آن را در دنیا نمی توان یافت. کشور دوست داشتنی ما آنقدر در زمینه جاذبه های گردشگری تاریخی و زیبایی های معماری، غنی و پربار است که چشم اندازهای طبیعی و پدیده های شگفت انگیز طبیعی منحصر بفرد آن اغلب نادیده گرفته...

20 مهر 1399

10 گورستان معروف جهان

اگرچه از نظر بعضی، ملاقات از یک گورستان در طول سفر امری ترسناک و ناخوشایند است، اما بد نیست کمی هم متفاوت به داستان نگاه کرد.

1 مهر 1399

چه عواملی باعث می شود یک مکان به مقصدی گردشگری تبدیل شود؟ ، برخی از جاذبه های گردشگری بیش از حد معروف هستند

نتایج تحقیقات نشان می دهد یک مکان باید مشخصات خاصی داشته باشد تا به جاذبه ای توریستی بدل شود؛ عواملی مثل جاذبه های دیدنی، غذاهای متنوع، بهبود زیرساخت ها و برخورداری از مناظر جالب از دلایل مشهور شدن نقاط گردشگری در دنیاست.

24 شهریور 1399

با این اسباب بازی هوشمند موسیقی گوش کنید

موسیقی را می توان یکی از محبوب ترین ارکان زندگی امروز دانست و چه بهتر که موسیقی را با ابزار های هوشمند گوش کنیم. اسباب بازی هوشمند موسوم به آی بوی یکی از جالب ترین ایده ها برای شنیدن موسیقی است.

28 مرداد 1399

تناقض در رفتار بازیکنان مردم سالار!

در فوتبالی که هیچ چیز آن سر جای خودش نیست یک مربی جوان بدون هیچ سابقه مربیگری راهنمایی تیم عظیم پایتخت با میلیون ها طرفدار را بر عهده می گیرد و هنوز جای پایش محکم نشده برای مدیر عامل مشخص تکلیف می نماید.

7 تیر 1399

ثبت طبیعی دشت شقایق های ملارد

حمید کریمی، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان ملارد اضافه کرد: ثبت ملی دشت شقایق های شهرستان ملارد ضمن حفظ این میراث ارزشمند طبیعی می تواند موجب معرفی هرچه بهتر این جاذبه طبیعی و جذب گردشگران به شهرستان ملارد در فصل بهار گردد.

6 تیر 1399

نمایشِ تنوع فرهنگی دنیا در مسابقه عکس سونی

مسابقه عکس سونی | Sony World Photography Awards 2019چند روز پیش سازمان جهانی عکس برگزیده ای از عکس های مسابقه جهانی عکس سونی 2019 را منتشر کرد. این عکس ها منتخبی از بهترین عکس هایی هستند که در سال 2018 به این سازمان ارائه شده اند. این مسابقه بخش های مختلفی داشت که یکی از جذاب...

24 خرداد 1399

ساخت انواع کیت تشخیص و تجهیزات مقابله با کرونا

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: در حال حاضر انواع کیت های تشخیصی و تجهیزات دیگر در داخل فراوری می گردد که در کنار زحمات کادر درمان و وزارت بهداشت بر فرایند نزولی بیماری تاثیرگذار بوده است.

23 خرداد 1399